StoryEditor

Značka Ford má nového šéfa marketingu

02.11.2018, 07:55
Autor:
rmrm
Ján Hnat odchádza zo spoločnosti Summit Motors Slovakia po trinástich rokoch.

Posledný októbrový deň bol zároveň posledným dňom pôsobenia Jána Hnata v spoločnosti Summit Motors Slovakia. Ako informoval Stratégie, po 13 rokoch práce pre značku Ford sa rozhodol urobiť životnú zmenu a prijať novú pracovnú výzvu, o ktorej bude informovať neskôr.

Nástupcom Jána Hnata sa stal Ján Vrábel, ktorý v spoločnosti Summit Motors Slovakia pracuje už desať rokov.

„V rámci organizačných zmien, ktoré prebiehajú v rámci našej spoločnosti som sa od 1.10.2018 stal zodpovedným za všetky marketingové aktivity, PR ako aj produktový managmet značky. Našťastie sa môžem spoľahnúť na podporu viacerých talentovaných a skúsených kolegov v rámci nového tímu,“ približuje Ján Vrábel, Marketing & Product Manager.

V najbližšom období je jeho cieľom maximálne posilniť brand image novej generácie kľúčového modelu Ford Focus. Pre budúci rok sú v pláne viaceré kampane pre ikonický Mustang. Takisto plánuje prepracovať celú komunikačnú stratégiu úžitkového portfólia Ford na Slovensku a využiť skrytý potenciál týchto modelov.

A v čom je pre Jána nová pozícia výzvou? „Svet predaja a servírovania vozidiel v ktorom naša spoločnosť pôsobí sa v posledných rokoch výrazne mení a to hlavne z dôvodu technologického pokroku, zmeny zákazníckeho správania, nových bezpečnostných požiadaviek a v neposlednom rade prísnej Európskej emisnej legislatívy. Na tieto výzvy značka Ford reaguje už dnes, no v nasledujúcich rokoch bude táto reakcia omnoho viditeľnejšia a to hlavne vo forme nástupu nových elektrifikovaných osobných ako aj úžitkových modelov Ford. V rámci tejto zmeny bude pre mňa najväčšou výzvou posilniť image Fordu ako značky, ktorá reaguje na zmeny unikátnym a pre zákazníka príťažlivým spôsobom.“Profesionálna kariéra Jána Vrábla je už viac ako desať rokov spätá so spoločnosťou Summit Motors Slovakia spol. s r.o. ktorá je autorizovaným distribútorom značky Ford pre Slovenskú republiku. V spoločnosti pôsobil na viacerých pozíciách v oblasti financií, homologizácie vozidiel, koučingu, a posledných šesť rokov bol zodpovedný za produktový managment značky.

Doterajší Marketing Manager značky Ford, Ján Hnat, začal v oblasti predaja automobilov pracovať po štúdiu na Ekonomickej univerzite ako oblastný vedúci predaja značky Škoda. V roku 2005 nastúpil do spoločnosti Summit Motors Slovakia ako špecialista rozvoja dílerskej siete značky Ford. Na pozícii Marketing Manager so zodpovednosťou za kompletnú marketingovú a komunikačnú stratégiu značky Ford na Slovensku, vrátane plánovania médií, eventov a PR, pracoval od roku 2011. Okrem iného má aj dlhoročné skúsenosti so systémom riadenia kvality ISO 9001 a bol interným auditorom firmy pre manažérstvo kvality.

menuLevel = 2, menuRoute = news/kto-kam, menuAlias = kto-kam, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 00:22