archív
StoryEditor

Pelikán má nového šéfa marketingu pre digitál

04.11.2018, 23:33
Autor:
tsts
Do spoločnosti na predaj leteniek a dovolenkových pobytov prichádza Pavol Škorpík.

Marketingové oddelenie spoločnosti pelicantravel.com povedie z pozície Digital Marketing Director Pavol Škorpík. Ten do Pelikánu prichádza zo spoločnosti Citadelo, kde viedol marketingové oddelenie.

„Najväčšou výzvou bude stabilizovať zahraničné trhy ako aj zvýšiť povedomie, že Pelikán nie sú iba letenky, ale aj výhodné dovolenkové pobyty. Dôležitou úlohou bude využívanie Big Data a Machine learning pre lepšiu ponuku na mieru pre zákazníkov. Na všetky výzvy sa však teším, pretože v Pelikánovi vidím veľký potenciál na rast na slovenskom, ale aj na zahraničných trhoch.  V Pelikánovi sa navyše pripojím k tímu mladých šikovných ľudí,“ povedal Pavol Škorpík.

Pavol viedol marketing v spoločnosti Citadelo, v ktorom stál pri redizajne a repositioningu značky. Svoje skúsenosti získal aj ako marketingový riaditeľ v Activelife Investments  alebo Senior Marketing Manager v digitálnej agentúre Volis International. Momentálne prednáša marketérom vo vzdelávacom projekte WooAcademy. Okrem toho nastavoval marketingovú stratégiu pre viacero spoločností ako Digmia, Sony Europe Ltd., Schneider Electric a Specter Hockey a  vytváral marketingovú komunikáciu pre filmy Piata loď, Špina a Mečiar.

Pelikán je najväčší predajca leteniek v Slovenskej republike s viac ako 170 zamestnancami, pôsobí v šiestich krajinách Európy. Spoločnosť vznikla v roku 2004 ako prvý online predajca leteniek, ubytovania, cestovného poistenia a doplnkových cestovateľských produktov.

menuLevel = 2, menuRoute = news/kto-kam, menuAlias = kto-kam, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. apríl 2024 15:32