Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
28.11.2018, 14:47

ČSOB má novú šéfku komunikácie značky

Na pozícii nahradí Andreu Király, ktorá sa v rámci materskej skupiny KBC presunula do maďarskej K&H Bank.

ČSOB má novú šéfku komunikácie značky
Zdroj: ČSOB

Za riadenie značky ČSOB, externú a internú komunikáciu, CSR a oblasť eventov bude od 1. decembra zodpovedná Mária Horváthová, doterajšia manažérka prémiového segmentu banky.

Na pozícii tak nahradí Andreu Király, ktorá sa v júni, v rámci materskej skupiny KBC, presunula do maďarskej K&H Bank, kde riadi segmentový marketing.

„V ČSOB pracujú skvelí ľudia a odborníci. O to viac sa teším na spoluprácu a ďalší rozvoj veľmi dobre nastavenej stratégie našej značky. Na jeseň sme uviedli nový koncept so sovou, a aj jeho doterajšie výsledky meraní nám potvrdzujú, že išlo o správne rozhodnutie,“ uviedla Mária Horváthová a dodáva: „V jeho ďalšom rozvoji a posilňovaniu imidžu ČSOB ako skupiny s najlepším poradenstvom budeme pokračovať aj naďalej.“Mária nastúpila do ČSOB od roku 2013 a ako brand manažér zodpovedala za realizáciu kľúčových kampaní značky. Pred dvomi rokmi sa stala manažérkou prémiového segmentu ČSOB a bola zodpovedná okrem iného za aktivity skupiny v oblasti investícií a investičného poradenstva, bankopoistenia či nového modelu obsluhy v pobočkách. V oblasti marketingu a finančného sektora sa však pohybuje od roku 2004 a pred príchodom do ČSOB zodpovedala za riadenie značky v Dexia banke, neskôr pôsobila v Prima banke.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.