Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
01.02.2019, 06:30

Tatra banka a Raiffeisen banka majú novú šéfku komunikácie a stratégie značiek

Do banky sa od februára, po materskej dovolenke, vracia Milada Halová.

Tatra banka a Raiffeisen banka majú novú šéfku komunikácie a stratégie značiek
Zdroj: Stratégie

Na pozíciu riaditeľky odboru komunikácie a stratégie značiek Tatra banka a Raiffeisen banka sa vracia od februára vracia Milada Halová.

„Obe značky v roku 2018 úspešne čelili dôležitým biznisovým a strategickým míľnikom. Som vďačná, že som mala príležitosť počas mojej materskej dovolenky externe spolupracovať na niekoľkých projektoch, preto cítim veľké napojenie na obe značky a ľudí v banke. Tatra banka i Raiffeisen banka sú ako značky v inom štádiu vývoja, čo majú rovnaké sú talentovaní ľudia, ktorí za nimi stoja a majú ich v srdci. Bude mi cťou byť pri nich, prepájať ich na strategickej úrovni a robiť spolu dobrú robotu,“ vyjadrila sa Milada Halová.

Milada Halová začínala v Tatra banke v roku 2003 ako brand manažérka korporátneho segmentu a private bankingu, neskôr mala po obdobie štyroch rokov na starosti nadlinkovú komunikáciu retailových produktov. Od roku 2008 bola zodpovedná za programovú a komunikačnú stratégiu Nadácie Tatra banky a ideové smerovanie Ceny Nadácie Tatra banky za umenie. V roku 2013 sa stala riaditeľkou odboru komunikácie a stratégie značiek Tatra banka a Raiffeisen banka a túto pozíciu zastávala až do roku 2016, kedy odišla na materskú dovolenku. Vyštudovala Ekonomickú univerzitu v Bratislave a Univerzitu sv. Cyrila a Metoda v Trnave.Na pozícii riaditeľa odboru komunikácie a stratégie značiek Tatra banka a Raiffeisen banka doteraz pôsobil Tomáš Tencer: „Som veľmi vďačný za príležitosti a výzvy, s ktorými som sa stretol počas riadenia komunikácie značiek Tatra banka a Raiffeisen banka. S tímom špičkových odborníkov sme strategickými krokmi pripravili značky na éru digitálneho bankovníctva. Som presvedčený, že Tatra banka je jednou z najvýraznejších značiek na Slovensku a prajem jej, aby svojim inovatívnym prístupom naďalej udávala trendy a posúvala hranice bankovníctva.“

Michal Liday, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Tatra banky pri tejto príležitosti povedal: „Ďakujem Tomášovi za jeho prácu na transformácii nášho digitálneho marketingu. Zároveň som rád, že na tak dôležitej pozícii môžem opäť privítať Miladu Halovú. Má za sebou dlhoročné úspešné pôsobenie v Tatra banke, pracovala na tvorbe multibrandovej stratégie a významne prispela k tvorbe pozicioningu oboch značiek.

Pozície vedúcich komunikačných oddelení ostávajú bez zmeny, značku Tatra banka naďalej povedie Karin Uličná a značku Raiffeisen banka Viktor Beličák.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.