StoryEditor

Tatra banka a Raiffeisen banka majú novú šéfku komunikácie a stratégie značiek

01.02.2019, 05:30
Autor:
rmrm
Do banky sa od februára, po materskej dovolenke, vracia Milada Halová.

Na pozíciu riaditeľky odboru komunikácie a stratégie značiek Tatra banka a Raiffeisen banka sa vracia od februára vracia Milada Halová.

„Obe značky v roku 2018 úspešne čelili dôležitým biznisovým a strategickým míľnikom. Som vďačná, že som mala príležitosť počas mojej materskej dovolenky externe spolupracovať na niekoľkých projektoch, preto cítim veľké napojenie na obe značky a ľudí v banke. Tatra banka i Raiffeisen banka sú ako značky v inom štádiu vývoja, čo majú rovnaké sú talentovaní ľudia, ktorí za nimi stoja a majú ich v srdci. Bude mi cťou byť pri nich, prepájať ich na strategickej úrovni a robiť spolu dobrú robotu,“ vyjadrila sa Milada Halová.

Milada Halová začínala v Tatra banke v roku 2003 ako brand manažérka korporátneho segmentu a private bankingu, neskôr mala po obdobie štyroch rokov na starosti nadlinkovú komunikáciu retailových produktov. Od roku 2008 bola zodpovedná za programovú a komunikačnú stratégiu Nadácie Tatra banky a ideové smerovanie Ceny Nadácie Tatra banky za umenie. V roku 2013 sa stala riaditeľkou odboru komunikácie a stratégie značiek Tatra banka a Raiffeisen banka a túto pozíciu zastávala až do roku 2016, kedy odišla na materskú dovolenku. Vyštudovala Ekonomickú univerzitu v Bratislave a Univerzitu sv. Cyrila a Metoda v Trnave.Na pozícii riaditeľa odboru komunikácie a stratégie značiek Tatra banka a Raiffeisen banka doteraz pôsobil Tomáš Tencer: „Som veľmi vďačný za príležitosti a výzvy, s ktorými som sa stretol počas riadenia komunikácie značiek Tatra banka a Raiffeisen banka. S tímom špičkových odborníkov sme strategickými krokmi pripravili značky na éru digitálneho bankovníctva. Som presvedčený, že Tatra banka je jednou z najvýraznejších značiek na Slovensku a prajem jej, aby svojim inovatívnym prístupom naďalej udávala trendy a posúvala hranice bankovníctva.“

Michal Liday, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Tatra banky pri tejto príležitosti povedal: „Ďakujem Tomášovi za jeho prácu na transformácii nášho digitálneho marketingu. Zároveň som rád, že na tak dôležitej pozícii môžem opäť privítať Miladu Halovú. Má za sebou dlhoročné úspešné pôsobenie v Tatra banke, pracovala na tvorbe multibrandovej stratégie a významne prispela k tvorbe pozicioningu oboch značiek.

Pozície vedúcich komunikačných oddelení ostávajú bez zmeny, značku Tatra banka naďalej povedie Karin Uličná a značku Raiffeisen banka Viktor Beličák.

01 - Modified: 2024-03-28 07:57:19 - Feat.: - Title: Inovatívna aplikácia TABI od Tatra banky naučí deti rozumieť peniazom 02 - Modified: 2024-01-17 09:51:22 - Feat.: - Title: Tatra banka prináša novú galériu platobných kariet s dielami umelcov 03 - Modified: 2023-09-06 10:12:54 - Feat.: - Title: Zástupcovia top zadávateľov: Snažíme sa naplno využívať potenciál AI, virtuálnej reality a nových sociálnych sietí 04 - Modified: 2023-06-29 15:25:11 - Feat.: - Title: Tatra banka pripravila prvý hudobný AR performance na Slovensku s influencerkou Bejby Blue 05 - Modified: 2023-05-31 11:44:23 - Feat.: - Title: Pozitívna zákaznícka skúsenosť zvyšuje hodnotu firmy. Tieto značky a inštitúcie ju robia najlepšie
menuLevel = 2, menuRoute = news/kto-kam, menuAlias = kto-kam, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. apríl 2024 17:25