Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
01.07.2019, 14:05

Orange Slovensko má nových riaditeľov v oblasti marketingu, obchodu a stratégie

Od júla dochádza v spoločnosti Orange Slovensko k viacerým organizačným zmenám.

Orange Slovensko má nových riaditeľov v oblasti marketingu, obchodu a stratégie
Zdroj: Orange Slovensko

Ako informovala Alexandra Piskunová, hovorkyňa Orange Slovensko, cieľom organizačných zmien je zefektívnenie a zjednotenie fungovania predajných a marketingových kanálov, ako aj kvalitnejšie napĺňanie zákazníckych potrieb a zákazníkom prinášať ešte lepšiu užívateľskú skúsenosť. S neustále narastajúcou dôležitosťou biznis segmentu bol, podľa jej slov, obchodný úsek transformovaný na úsek marketingu a obchodu pre biznis zákazníkov, zároveň bol vytvorený obchodný úsek pre rezidenčných zákazníkov a marketingový úsek pre rezidenčných zákazníkov.

Významnou personálnou posilou na riaditeľskej úrovni je Luis de Torres, ktorý do Orangeu prichádza na pozíciu riaditeľa úseku stratégie, práva a veľkoobchodu.

Riaditeľkou marketingu a obchodu pre biznis zákazníkov sa stala Zuzana Nemečková, ktorá od roku 2001 zastávala pozíciu obchodnej riaditeľky. Zuzana Nemečková bude od 1. júla zodpovedná za marketing a predaj biznis zákazníkom a vzťahy s veľkými korporátnymi klientmi, ako aj strednými a malými podnikmi.

Zdroj: Orange Slovensko

​Riaditeľom marketingového úseku pre rezidenčných zákazníkov sa stal Martin Hromkovič. Martin Hromkovič pôsobí v Orangei od roku 2001 na viacerých marketingových pozíciách, naposledy ako marketingový stratég. Ako riaditeľ marketingu pre rezidenčných zákazníkov bude zodpovedný za marketingovú a produktovú stratégiu, inovácie, zákaznícku skúsenosť a analýzy zákazníkov.

Zdroj: Orange Slovensko

Radoslav Barka bude ako riaditeľ obchodného úseku pre rezidenčných zákazníkov od 1. 7. 2019 zodpovedný za všetky predajné kanály Orangeu, či už predajné miesta, online, telesales, ako aj retenciu. Radoslav Barka pôsobí v Orangei od roku 2005 a od roku 2009 ako marketingový manažér a zástupca obchodnej riaditeľky.

Zdroj: Orange Slovensko

Luis de Torres prichádza do spoločnosti Orange Slovensko zo spoločnosti Orange Španielsko, kde od roku 2008 pôsobil vo viacerých riaditeľských pozíciách v oblasti financií, naposledy ako riaditeľ auditu, interného kontrolingu a riadenia rizík, predtým ako finančný riaditeľ. V rokoch 2001 – 2006 pôsobil ako zástupca finančného riaditeľa vo Vodafone Španielsko.

Zdroj: Orange Slovensko

​Luis de Torres sa narodil v roku 1963. Vyštudoval ekonómiu na Univerzite Compultense v Madride a právo na Európskej Univerzite v Madride. Titul MBA získal na Instituto de Empresa v Madride. Ako manažér s bohatými skúsenosťami z oblasti financií, start-upov a integrácií spoločností prináša do Orangeu Slovensko takmer 24 rokov skúseností z medzinárodného prostredia z rôznych vedúcich a seniorských pozícií z oblasti telekomunikácií.

Luis de Torres ako riaditeľ úseku stratégie, práva a veľkoobchodu bude zodpovedný predovšetkým za smerovanie spoločnosti v nových oblastiach ako napríklad finančné služby, za právne záležitosti a veľkoobchodný model.

Na pozícii nahrádza Ivana Martáka, ktorý v spoločnosti Orange Slovensko pôsobí od roku 2001 a od 1. 7. 2019 bude zastávať pozíciu Strategy expert

Na otázku Stratégií, či sa zmeny dotknú aj Úseku komunikácie a značky, ktorý vedie Miloš Lalka, Alexandra Piskunová reagovala, že tohto úseku sa zmeny predbežne netýkajú.

„Verím, že aj novinky v samotnej organizácii spoločnosti Orange Slovensko prispejú k podpore našej novej stratégie, naplneniu firemného poslania a dosiahnutiu ambície našej spoločnosti. Na to, aby sa nám to podarilo, sme sa rozhodli zjednodušiť a zefektívniť náš operačný model a zjednotiť fungovanie predajných a marketingových kanálov,“ vysvetľuje zmeny v spoločnosti Orange Slovensko jej generálny riaditeľ a predseda predstavenstva Federico Colom.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.