Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
02.07.2019, 12:53

Klub reklamných agentúr nemá prezidenta

Róbert Slovák na funkciu oficiálne abdikoval.

Klub reklamných agentúr nemá  prezidenta
Zdroj: archív

V polovici júna sme priniesli informáciu, že Róbert Slovák odchádza ako spolumajiteľ reklamnej agentúry Respect APP.  Slovák odišiel po päťnásťročnom partnerstve a s majiteľmi agentúry sa dohodli, že spoluvlastníkmi Respect APP ostávajú Yolka Udičová a Ondrej Štefánik.

Slovák bol zároveň prezidentom Klubu reklamných agentúr (KRAS), z tejto pozície oficiálne odchádza. 

Dôvodom je práve fakt, že už nie je zástupcom agentúry, a preto mu "neprináleží zastupovať ju v KRAS-e". Ostatným členom poslal list, v ktorom im poďakoval, zaželal veľa zdaru "vo férovom konkurenčnom boji" a zároveň dodal, že "verí, že sa čoskoro stretnú". Zrejme tým naznačil svoje ďalšie plány.

Róbert Slovák bol za prezidenta KRAS-u zvolený na jeseň minulého roka, už po druhýkrát.  „Dôvera konkurentov je pre mňa veľký záväzok. Vnímam to ako ocenenie našej doterajšej práce a som rád, že môžeme pokračovať v práci na tom, aby sme patrili medzi najlepších reprezentantov Cannes Lions na svete, organizovali najprestížnejší festival kreativity na Slovensku Zlatý klinec a posúvali štandardy trhu transparentnou komunikáciou pravidiel tendrovania, či cenotvorby," povedal  Slovák pri svojom opätovnom zvolení do funkcie.

KRAS je organizácia, ktorej členmi sú najúspešnejšie a najproduktívnejšie reklamné agentúry pôsobiace na slovenskom trhu.  Hlavným poslaním Klubu je zvyšovať úroveň slovenskej reklamy a marketingovej komunikácie tak, aby bola, ako jeho neoddeliteľná súčasť, neustálym prínosom pre trhové hospodárstvo. 

KRAS získal spolu s partnermi titul Golden Representative of the Year 2017 a stal sa tak najúspešnejším reprezentantom Cannes Lions na svete. 

KRAS je spolu so združením ADC a Stratégiami hlavným organizátorom súťaže kreatívnej reklamy Zlatý klinec, ktorý sa za posledné roky doplnil o konferenčný program s top svetovými spíkrami.

Zároveň je  organizátorom súťaže efektívnej reklamy EFFIE.  Zo súťaže vznikla celodenná odborná akcia doplnená o bloky Ľudí z marketingu, ktorí na galavečere odovzdávajú aj prestížny titul Marketér roka. KRAS úspešne zadefinoval desatoro férového tendrovania a minulý rok sa venoval téme hodinových sadzieb reklamných agentúr.

KRAS v súčasnosti združuje 11 slovenských agentúr.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.