Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
26.07.2019, 11:30

Zmena vo vedení Tesco Mobile: novým generálnym riaditeľom sa stal Jan Semotán

Zameria sa na strategický rozvoj najmä v online komunikácii.

Zmena vo vedení Tesco Mobile: novým generálnym riaditeľom sa stal Jan Semotán
Zdroj: Tesco Mobile / Jan Semotán

Najväčšieho virtuálneho operátora na slovenskom a českom trhu Tesco mobile povedie Jan Semotán. Ako generálny riaditeľ sa zameria na strategický rozvoj, predovšetkým v oblasti online komunikácie a prepojenie Tesco Mobile s existujúcimi platformami, ako je napríklad vernostný program TescoClubcard.

Jan Semotán má za sebou viacero manažérskych pozícií v rámci spoločnosti Tesco, naposledy pracoval ako formátový manažér hypermarketov pre Slovensko a Českú republiku. Vyštudoval andragogiku na Univerzite Jána Ámosa Komenského v Prahe.

V novej pozícii by chcel zúročiť svoje dlhoročné vedomosti z oblasti retailu a prepojenia komunikácie s jednotlivými obchodmi.

„Chceme sa viac sústrediť na prechod našich služieb do online prostredia, či už v komunikácii so zákazníkom alebo v oblasti ponuky personifikácie našich služieb. Veľký potenciál vidím aj v užšej spolupráci s vernostným programom Tesco Clubcard,“ vysvetľuje Jan Semotán.

Virtuálny operátor Tesco Mobile poskytuje služby mobilného operátora na Slovensku od roku 2009. Primárne sa orientuje na poskytovanie predplatených služieb a má už viac ako 250-tisíc zákazníkov. Svoje služby prevádzkuje prostredníctvom siete O2. Miesta na dobitie ponúka zákazníkom v distribučnej sieti obchodov Tesco a ďalších partnerov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.