Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.03.2020, 11:05

Plzeňský Prazdroj má novú riaditeľku firemných vzťahov a komunikácie

Stala sa ňou zakladateľka a doterajšia šéfka aliancie Biznis pre spoločnosť Pavlína Kalousová.

Plzeňský Prazdroj má novú riaditeľku firemných vzťahov a komunikácie
Zdroj: Plzeňský Prazdroj Slovensko

Agendu komunikácie, firemnej zodpovednosti a udržateľného rozvoja Plzeňského Prazdroja novo preberá Pavlína Kalousová, ktorá nadviaže na dlhoročnú úspešnú prácu Drahomíry Mandíkovej. Tá spolu so svojím tímom získala pre Prazdroj početné ocenenia práve na poli firemnej reputácie a zodpovedného prístupu k podnikaniu.

Drahomíra Mandíková je po novom riaditeľkou korporátnych vzťahov v rámci európskej skupiny Asahi Breweries Europe Group, ktorej súčasťou je aj Prazdroj.

Pavlína Kalousová sa chce sústrediť najmä na trvalo udržateľný rozmer podnikania spoločnosti a podporovať inovatívne činnosti Prazdroja v tomto smere. To vychádza aj z jej predchádzajúceho pôsobenia ako šéfky aliancie Biznis pre spoločnosť, ktorú v roku 2009 založila a z ktorej vybudovala najúspešnejšiu českú organizáciu v oblasti firemnej zodpovednosti a udržateľného rozvoja. K našim susedom priviedla európsku Chartu diverzity a podarilo sa jej namotivovať viac ako 80 českých firiem na jej podpis. Pod jej vedením sa tiež rozvinula spolupráca českej a novovzniknutej slovenskej iniciatívy. Stála za vznikom Indexu zastúpenia žien vo vedení a zároveň v tejto oblasti pomáhala určovať stratégiu pre mnoho spoločností strednej Európy.

Viac ako 10 rokov bola tiež podpredsedníčkou poradného orgánu českej vlády pre oblasť sociálnej zodpovednosti. Stála pri zrode inovatívnych projektov so spoločenským dopadom, ako sú napríklad darcovské DMS, Národná potravinová zbierka alebo interaktívna platforma Zapojimse.cz spájajúca firemných dobrovoľníkov s tými, čo to potrebujú. Viaceré z jej aktivít mali presah aj na Slovensko, s Fórom donorov spolupracovala na projektoch podporujúcich darcovstvo. Iniciovala zavedenie darcovských DMS na Slovensku či rebríčka firemných darcov – Top firemný filantrop.

Pomáhala zorganizovať jednu z prvých zbierok, v ktorej Česi rekordne vyzbierali takmer 10 miliónov korún na pomoc po prírodnej katastrofe vo Vysokých Tatrách v roku 2005. Rovnako sa snažila, podľa vzoru Slovenska, o zavedenie daňových asignácií (tzv. 2 % z daní) u našich susedov. Za svoj prístup získala celý rad odborných ocenení, medzi nimi napríklad Českú cenu za PR. Magazín Forbes ju posledné dva roky zaradil do rebríčka najvplyvnejších žien Česka.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.