StoryEditor

Ronald Lupták nastúpil do spoločnosti Molson Coors

03.12.2020, 08:35
Autor:
pzpz
Bude zastávať pozíciu Communication Director CEE.

V októbri tohto roka oznámil Ronald Lupták svoj odchod z pozície riaditeľa marketingu v spoločnosti Heineken Slovensko. V tom čase ešte nechcel prezradiť, kam sa presunie, ale hovoril o regionálnej pozícii v rámci strednej a východnej Európy.

Ronald Lupták nastúpil 1. 12. na pozíciu Communication Director CEE v spoločnosti Molson Coors, ktorá je na Slovensku známa predovšetkým vďaka značke Staropramen.

Lupták bude zodpovedný za tvorbu dlhodobej vízie a stratégie jednotlivých lokálnych značiek v rámci portfólia Molson Coors v rámci celej strednej a východnej Európy. Značka komunikuje na 10 trhoch: Česko, Slovensko, Slovinsko, Maďarsko, Chorvátsko, Srbsko, Macedónsko, Bosna a Hercegovina, Rumunsko a Bulharsko. Tieto trhy predstavujú populáciu 70 mil. obyvateľov, ktorí ročne spotrebujú 58. mil. hektolitrov piva. 

Medzi najznámejšie značky patrí Staropramen, ale napríklad aj Ožujsko, ktoré slovenskí dovolenkári poznajú z Chorvátska.

“Po šiestich rokoch práce v úžasnej spoločnosti, kde som mal možnosť kariérne rásť a dokonca si aj vyskúšať prácu v centrále v Amsterdame, som sa rozhodol akceptovať inú ponuku a z Heinekenu odísť,” vyjadril sa Ronald Lupták a dodal: “Molson Coors je smädný po vylepšovaní svojich značiek, po tvorbe zaujímavej komunikácie a ja s pokorou prijímam, že si spoločnosť na takúto pozíciu vybrala práve mňa.”

Podľa Ronalda je to zmena, ktorá ho bude aj naďalej držať mimo komfortnej zóne. “A to je dobre,” uzatvára. Aj keď väčšina regionálneho tímu je v chorvátskom Zagrebe, Ronald bude pracovať z Bratislavy.

A naďalej ostane verný napĺňaniu svojho detského sna - šoférovaniu električky v bratislavskej MHD.

01 - Modified: 2020-10-16 13:15:23 - Feat.: 0 - Title: Nečakaný odchod z Heinekenu. Ronald Lupták už nebude šéfom marketingu
menuLevel = 2, menuRoute = news/kto-kam, menuAlias = kto-kam, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 02:16