Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
04.12.2020, 08:00

Značka Foreo otvorí rok 2021 vymenovaním nového generálneho riaditeľa

Stane sa ním Boris Trupčevič.

Značka Foreo otvorí rok 2021 vymenovaním nového generálneho riaditeľa
Zdroj: Black Apple

FOREO, beauty-tech značka postavená na technológiách a inováciách, ohlásila na začiatok roka 2021 výrazné zmeny vo vedení. Na post nového výkonného riaditeľa vymenovala Borisa Trupčeviča.

Nový generálny riaditeľ povedie spoločnosť do ďalšej fázy bohatej na inovácie, ktoré menia status quo nielen v beauty odbore, ale aj mimo neho. Na tejto ceste bude Boris Trupčevič spoločnosť viesť spolu s Filipom Sedicem, zakladateľom a hlavným vynálezcom produktov FOREO. Vďaka jasnej strategickej vízii zaistí Sedic bezproblémové zapojenie nového člena tímu a aj v ďalších rokoch bude podporovať úspech spoločnosti FOREO zameraním sa na vývoj nových produktov.

Boris Trupčevič je bývalý generálny riaditeľ vydavateľstva Styria Group Croatia a aktívny člen správnej rady International News Media Association. 

„Od chvíle, kedy som spoznal spoločnosť FOREO, ma ohromuje jej smelosť, poslanie a ambície. To, čo doteraz značka dosiahla, je úžasné, rovnako ako aj jej vízie do budúcnosti. V širšom kontexte existuje množstvo ciest, ktorými  každý z nás ovplyvňuje životy ďalších ľudí – to, ako sa vám darí určuje ako vy sami pomáhate ľudstvu. Každý šťastnejší jednotlivec predstavuje malý krôčik k obrovskému skoku. Pokiaľ pomáhate iným cítiť sa krásne a sebavedome, každý jednotlivec to vníma ako neopísateľný pocit, ktorý jeho život mení k lepšiemu. A FOREO sa na tomto ihrisku cíti ako doma,“ hovorí Trupčevič.

Zakladateľ značky, Filip Sedic, k tomu dodáva: „Je toho omnoho viac, čo spolu môžeme dosiahnuť. Posledných osem rokov bolo divokých, ale bol to len začiatok. FOREO naprieč beauty odvetviam narušilo zaužívané stereotypy a stalo sa vo svojom obore doslova priekopníkom. Svet je ale obrovský a potrvá, kým zasiahneme všetkých. Je pred nami dlhá cesta, kým oslovíme všetkých, ktorých osloviť môžeme.“

  • Spoločnosť FOREO (vyslovujte FOR-RAY-OH) bola založená v Štokholme vo Švédsku v roku 2013 vynálezcom Filipom Sedicem, ktorý má pod svojím menom zapísaných viac ako 200 medzinárodných patentov.
  • V priebehu 7 rokov sa spoločnosť rozrástla z inovátorského nováčika na globálny subjekt zamestnávajúci viac ako 3 000 ľudí, ktorí pôsobia v 22 kanceláriách na 5 kontinentoch.
  • FOREO spolupracuje s viac ako 12 000 obchodmi, vrátane Sephora, H&M, Neiman Marcus, Macy‘s, Barneys, Selfridges a mnoho ďalších, pričom je k dispozícii vo viac ako 77 krajinách sveta.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.