Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.04.2021, 12:20

O2 mení štruktúru vedenia. Nové úseky povedie Lucia Petrášová a Milan Morávek

Zmeny sú platné od začiatku apríla.

O2 mení štruktúru vedenia. Nové úseky povedie Lucia Petrášová a Milan Morávek
Zdroj: archív

Spoločnosť O2 od 1. apríla zmenilo štruktúru oddelení predaja a marketingu. Komerčný úsek vznikol spojením Úseku predaja a služieb zákazníkom a všetkých častí Úseku marketingu, okrem oddelenia Marketingovej komunikácie. Nový Úsek Značky a Komunikácie vznikol spojením oddelení Marketingovej komunikácie a Korporátnej komunikácie. Zmeny majú za cieľ ešte viac sa priblížiť zákazníkovi.

Komerčný úsek

Od 1. januára, kedy Igor Tóth prešiel z pozície riaditeľa marketingu na generálneho riaditeľa O2, riadil dočasne oddelenie marketingu riaditeľ predaja a služieb zákazníkom Milan Morávek. Od 1. apríla sa teda stal riaditeľom nového Komerčného úseku. „Milan Morávek preukázal schopnosť a energiu pre riadenie oboch oblastí. Synergia, ktorá z toho bude plynúť, je aj z hľadiska budúcich výziev našej spoločnosti veľmi dôležitá,“ uviedol šéf O2 Slovakia Igor Tóth.

Úsek Značky a Komunikácie

„Úspech značky O2 stojí do veľkej miery aj na výborných výsledkoch marketingovej a korporátnej komunikácie, preto považujem za dôležité zlúčenie týchto útvarov do nového Úseku Značky a Komunikácie,“ vysvetľuje Tóth. Nový úsek od 1. apríla vedie doterajšia šéfka Marketingovej komunikácie Lucia Petrášová ako riaditeľka úseku. Oddelenie korporátnej komunikácie naďalej vedie Tereza Molnár, ktorá je zároveň hovorkyňou spoločnosti. „Tento úsek bude mať za úlohu vzbudiť záujem a takpovediac doviesť zákazníka na prah dverí našej spoločnosti, kde samotný predaj a obsluhu prevezme Komerčný úsek,“ dodal CEO Tóth.

Milan Morávek je od 1. apríla 2021 riaditeľom Komerčného úseku O2 Slovakia. Do O2 nastúpil 1. mája 2018 na pozíciu riaditeľa Predaja a služieb zákazníkom. Má mnohoročné skúsenosti s predajom v oblastiach FMCG a telekomunikáciách. Ako 21-ročný začínal v spoločnosti Coca Cola. Do O2 prišiel z pozície riaditeľa rezidenčného predaja spoločnosti Telekom, kde za svojho osemročného pôsobenia prešiel rôznymi oblasťami na oddelení predaja a od roku 2013 mal na starosti celý rezidenčný predaj. Milan Morávek absolvoval bakalárske štúdium v odbore Business Management na University of Seattle. MBA so špecializáciou na financie a marketing získal na The Open University Business School v UK.

Lucia Petrášová je od 1. apríla 2021 riaditeľkou Úseku Značky a Komunikácie O2 Slovakia. Lucia vyštudovala odbor kulturológia -  manažment v kultúre, od začiatku svojej kariéry sa však postupne stále viac zameriavala na oblasť reklamy. Najprv na vedúcich pozíciách v reklamných agentúrach na Slovensku a Bulharsku a v roku 2011 nastúpila do O2, kde vystriedala viacero pozícií so zodpovednosťami za podlinkovú aj nadlinkovú komunikáciu, sponzoring a spoločenskú zodpovednosť. V roku 2016 sa stala šéfkou marketingovej komunikácie v O2. Na tejto pozícii viedla viacero úspešných kampaní, s dôrazom na podporu imidžu O2 ako značky s názorom. V roku 2020 stála pri zrode značky Radosť – digitálny operátor.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.