archív
StoryEditor

O2 mení štruktúru vedenia. Nové úseky povedie Lucia Petrášová a Milan Morávek

14.04.2021, 12:20
Autor:
redred
Zmeny sú platné od začiatku apríla.

Spoločnosť O2 od 1. apríla zmenilo štruktúru oddelení predaja a marketingu. Komerčný úsek vznikol spojením Úseku predaja a služieb zákazníkom a všetkých častí Úseku marketingu, okrem oddelenia Marketingovej komunikácie. Nový Úsek Značky a Komunikácie vznikol spojením oddelení Marketingovej komunikácie a Korporátnej komunikácie. Zmeny majú za cieľ ešte viac sa priblížiť zákazníkovi.

Komerčný úsek

Od 1. januára, kedy Igor Tóth prešiel z pozície riaditeľa marketingu na generálneho riaditeľa O2, riadil dočasne oddelenie marketingu riaditeľ predaja a služieb zákazníkom Milan Morávek. Od 1. apríla sa teda stal riaditeľom nového Komerčného úseku. „Milan Morávek preukázal schopnosť a energiu pre riadenie oboch oblastí. Synergia, ktorá z toho bude plynúť, je aj z hľadiska budúcich výziev našej spoločnosti veľmi dôležitá,“ uviedol šéf O2 Slovakia Igor Tóth.

Úsek Značky a Komunikácie

„Úspech značky O2 stojí do veľkej miery aj na výborných výsledkoch marketingovej a korporátnej komunikácie, preto považujem za dôležité zlúčenie týchto útvarov do nového Úseku Značky a Komunikácie,“ vysvetľuje Tóth. Nový úsek od 1. apríla vedie doterajšia šéfka Marketingovej komunikácie Lucia Petrášová ako riaditeľka úseku. Oddelenie korporátnej komunikácie naďalej vedie Tereza Molnár, ktorá je zároveň hovorkyňou spoločnosti. „Tento úsek bude mať za úlohu vzbudiť záujem a takpovediac doviesť zákazníka na prah dverí našej spoločnosti, kde samotný predaj a obsluhu prevezme Komerčný úsek,“ dodal CEO Tóth.

Milan Morávek je od 1. apríla 2021 riaditeľom Komerčného úseku O2 Slovakia. Do O2 nastúpil 1. mája 2018 na pozíciu riaditeľa Predaja a služieb zákazníkom. Má mnohoročné skúsenosti s predajom v oblastiach FMCG a telekomunikáciách. Ako 21-ročný začínal v spoločnosti Coca Cola. Do O2 prišiel z pozície riaditeľa rezidenčného predaja spoločnosti Telekom, kde za svojho osemročného pôsobenia prešiel rôznymi oblasťami na oddelení predaja a od roku 2013 mal na starosti celý rezidenčný predaj. Milan Morávek absolvoval bakalárske štúdium v odbore Business Management na University of Seattle. MBA so špecializáciou na financie a marketing získal na The Open University Business School v UK.

Lucia Petrášová je od 1. apríla 2021 riaditeľkou Úseku Značky a Komunikácie O2 Slovakia. Lucia vyštudovala odbor kulturológia -  manažment v kultúre, od začiatku svojej kariéry sa však postupne stále viac zameriavala na oblasť reklamy. Najprv na vedúcich pozíciách v reklamných agentúrach na Slovensku a Bulharsku a v roku 2011 nastúpila do O2, kde vystriedala viacero pozícií so zodpovednosťami za podlinkovú aj nadlinkovú komunikáciu, sponzoring a spoločenskú zodpovednosť. V roku 2016 sa stala šéfkou marketingovej komunikácie v O2. Na tejto pozícii viedla viacero úspešných kampaní, s dôrazom na podporu imidžu O2 ako značky s názorom. V roku 2020 stála pri zrode značky Radosť – digitálny operátor.

01 - Modified: 2019-12-27 11:04:31 - Feat.: 0 - Title: Lucia Petrášová z O2: Našou budúcnosťou je kombinácia digitálu a ľudskosti 02 - Modified: 2020-03-04 15:26:38 - Feat.: 0 - Title: Tereza Molnár: Telco sektor je celkom rýchla horská dráha 03 - Modified: 2020-08-19 09:42:16 - Feat.: 0 - Title: Komik Samo Trnka nahradil v električke automatické hlásenia staníc 04 - Modified: 2020-10-07 13:08:28 - Feat.: 0 - Title: O2 štartuje testovací režim 5G siete v Bratislave
01 - Modified: 2022-02-01 15:49:09 - Feat.: - Title: O2 oslavuje 15 rokov. Svojim zákazníkom rozdáva darčeky 02 - Modified: 2021-11-21 15:28:32 - Feat.: - Title: Luddo a Moya sa pripravujú na sviatky. O2 predstavuje vianočnú kampaň 03 - Modified: 2021-11-21 14:55:06 - Feat.: - Title: Férová Nadácia O2 odovzdá symbolický kľúč z Nežnej revolúcie až 89 osobnostiam 04 - Modified: 2021-06-23 12:39:44 - Feat.: - Title: Šéfka marketingu O2: Chceme, aby ľudia uvažovali nad informáciami, ktoré zdieľajú 05 - Modified: 2021-05-25 14:09:37 - Feat.: - Title: O2 chce poraziť hoaxy a vrátiť rozum na internet, v kampani ako prvé použilo deepfake
menuLevel = 2, menuRoute = news/kto-kam, menuAlias = kto-kam, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 07:33