Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
22.04.2021, 13:50

Marketing spoločnosti HERRYS posilnila Diana Garbierová

Od apríla 2021 má na starosti externú komunikáciu realitnej kancelárie.

Marketing spoločnosti HERRYS posilnila Diana Garbierová
Zdroj: Diana Garbierová

Od apríla 2021 posilnila marketingové oddelenie realitnej kancelárie HERRYS Diana Garbierová. Na pozícii Strategic Communication Specialist sa bude venovať príprave stratégie a plánovaniu externej komunikácie spoločnosti HERRYS a jej projektov.

Témy bývania, mestského života a  progresu Bratislavy ma bavia, preto som prijala túto inšpiratívnu pracovnú ponuku. HERRYS je známy svojím profesionálnym tímom, poskytuje odborné poradenstvo a stojí v prvej línii ako podpora pre developerov v otázkach využitia potenciálu mesta pre bývanie. Je to pre mňa výzva byť súčasťou, keď vznikajú nové moderné budovy, parky alebo aj celé mestské zóny. Teším sa, že budeme spolu s ľuďmi z HERRYS písať nové príbehy o živote a bývaní v Bratislave,“ hovorí o novej pracovnej výzve Diana Garbierová.

Bratislava sa mení na metropolu, rozrastá sa a menia sa aj predstavy ľudí o bývaní. Každý projekt v portfóliu HERRYS je unikátny, či už je to Metropolis, Nový Ružinov, či Pod Vinicou, každý z nich má svoju vlastnú identitu. Chceme im poskytovať ešte väčšiu komunikačnú podporu a atraktívnejšiu prezentáciu, zameranú na konkrétne cieľové skupiny. Vďaka interným inovatívnym systémom, ktoré sme vyvinuli pre analýzu a spracovanie dát z trhu, chceme byť poskytovateľom aktuálnych informácií o vývoji na sekundárnom rezidenčnom trhu. Aby klientov zaujali, musia mať správnu formu a štýl. Verím, že Diana, so svojimi skúsenosťami a nápadmi bude prínosom pre HERRYS a pre naše projekty,“ hovorí Katarína Žoldák Kupcová, HERRYS Partner.

Diana prišla do HERRYS z komunikačnej agentúry a3boot, kde pôsobila ako Strategic Partner a participovala na príprave stratégie a naštartovania projektu komunikácie zavedenia nového zálohového systému. Jednou z najvýznamnejších Dianiných pracovných skúseností bolo pôsobenie v NBS, kde sa podieľala na realizácii informačnej kampane pre zavedenie eura na Slovensku. Skúsenosti s public relations a s tvorbou reklamným kampaní nadobudla v PR agentúre Media IN na pozícii Managing Partner, v Soria&Grey na pozícii Strategic Planner a PR špecialista a ako Account Manager v PR agentúre Orloff (bývalý člen skupiny Wiktor Leo Burnett).

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.