Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
23.04.2021, 09:55

Istropolitana vytvára multikooperačný tím tvorcov a posilňuje digitál

Pozíciu stratéga digitálnych kampaní zastáva Marek Kuzmiak.

Istropolitana vytvára multikooperačný tím tvorcov a posilňuje digitál
Zdroj: Istropolitana Ogilvy

Agentúra Istropolitana Ogilvy prednedávnom oslávila svoje 29. narodeniny a teraz prechádza štrukturálnou zmenou, ktorá zásadne posilní digitálnu kompetenciu agentúry. 

Nový digitálny stratég a integrácia digitálneho a kreatívneho oddelenia

Aby agentúra ešte viac posilnila svoju digitálnu kompetenciu a naplno využila potenciál všetkých zamestnancov v oblasti digitálnej komunikácie, integrovala Istropolitana Ogilvy začiatkom apríla digitálne a kreatívne oddelenie do jedného multikooperačného tímu tvorcov. Ten teraz združuje všetkých tvorcov komunikácie, bez rozdielu použitého média, a posilňuje tak prepojenosť jednotlivých pozícií pri tvorbe kampaní a konceptov, ako aj pri dennom servisovaní klientov. Aby ešte viac posilnila digitálnu kompetenciu nového multikooperačného tímu, vytvorila Istropolitana novú pozíciu stratéga digitálnych kampaní, ktorú obsadil Marek Kuzmiak.

„Tento nový koncept vnútorného prepojenia kreatívcov, socialistov či content kreátorov a stratégov je potvrdením už dlhšie prebiehajúceho trendu vo vnútri agentúry, v ktorom sa snažíme nerozdeľovať ľudí na online či offline špecialistov, ale skôr využívať potenciál každého člena tímu bez rozdielu toho, čo má napísané na vizitke,“ hovorí František Toman, CEO Istropolitany, a dodáva, že dôkazom tejto kooperácie je aj fakt, že za väčšinou cien, ktoré agentúra získala v poslednom období (celkovo má na konte viac ako 700 kreatívnych ocenení z domova aj zo sveta, viac ako 80 cien EFFIE) a boli to hlavne digitálne práce, stoja tímy ľudí, ktorí sú kombináciou tradičných „offline“ kreatívcov a progresívnych digitálcov.

Marek Kuzmiak prišiel do Istropolitany z agentúry daren&curtis, kde zastával pozíciu Head of Digital and Strategy. Má skúsenosti z mediálnej agentúry a pracoval aj na strane klienta.

Marek má analytické biznis premýšľanie a zároveň dokonale pozná digitálne kanály, ich zákonitosti a má bohaté skúsenosti s digitálnymi stratégiami. Je to človek, ktorý bude u nás prepájať kreatívu s digitálnymi médiami a prinášať biznis výsledky. Teším sa na to!“ hovorí František Toman. 

„Práca pre áčkovú agentúru je určite výzva. Mám samozrejme aj rešpekt, ale teším sa na nové tváre, nové projekty a verím, že budem pre Istropolitanu prínosom,“ uzatvára Marek Kuzmiak. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.