Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
04.05.2021, 14:15

Spoločnosť Coca-Cola ČR/SR má nového komerčného riaditeľa

Od 1. mája sa ním stal Pawel Ozierski.

Spoločnosť Coca-Cola ČR/SR má nového komerčného riaditeľa
Zdroj: Coca-Cola ČR/SR

Novým komerčným riaditeľom The Coca-Cola Company ČR/SR sa stal od 1. mája Pawel Ozierski, ktorý pracuje pre spoločnosť od roku 2018. 

Pawel Ozierski sa v spoločnosti významne podieľal na stratégii rastu a akceleračných programoch. Dva roky zastával funkciu Senior Brand Managera pre značky Coca-Cola, Fanta, Sprite a Kinley a neskôr pozíciu Business Managera pre Slovensko.

V rámci jeho pôsobenia sa spoločnosť Coca-Cola stala napr. oficiálnym sponzorom majstrovstiev sveta v hokeji (2019) či partnerom filmových hitov Star Wars a Avengers. V minulom roku riadil zo strany The Coca-Cola Company ČR/SR spoločný program s Coca-Cola Hellenic Bottling Company ČR/SR na podporu znovuotvorenia hotelov, reštaurácií a kaviarní po prvej vlne pandémie koronavírusu.

Vyštudoval Vysokú školu ekonomickú (SGH) v rodnej Varšave a svoje profesijné skúsenosti získal predovšetkým v globálnych firmách. Jedenásť rokov pôsobil v spoločnosti Mondelez, v ktorej zastrešoval značky ako Jacobs, Milka či Cadbury, či v spoločnosti Kraft Foods, kde sa mu podarilo zastaviť niekoľkoročný pokles sezónneho portfólia tovaru a zároveň zvýšiť podiel jeho predaja na vysoko konkurenčnom trhu vo Veľkej Británii. Na českom a slovenskom trhu viedol značku Milka.

Na konte má množstvo prestížnych marketingových ocenení. Vo svojom voľnom čase sa okrem cestovania zaujíma o fotenie a digitálne médiá, architektúru a venuje sa cyklistike, lyžovaniu alebo potápaniu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.