Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
04.06.2021, 12:45

Portál Ecommerce Bridge mení vedenie, chce expandovať

Novou CEO platformy sa stáva Petra Trubinská.

Portál Ecommerce Bridge mení vedenie, chce expandovať
Zdroj: Štefan Polgári a Petra Trubinská

Online platforma na Slovensku pre marketérov a e-shopárov EcommerceBridge.sk/cz mení vedenie. Nový tím plánuje rozšíriť nielen obsah magazínu, ale aj posilniť jeho pozíciu ako edukačného hub-u pre expertov aj laikov z oblasti marketingu aj e-commerce.

Ecommerce Bridge pod seba berie agentúra Mondays na čele s Marcelom Milom. Zakladateľ Štefan Polgári zostáva v pozícii strategického partnera a radcu. Novou CEO platformy sa stáva Petra Trubinská: „Ecommerce Bridge je platforma s obrovským potenciálom. Z online magazínu by sme ho radi prepozicionovali na ecommerce hub, kde si každý nájde o online biznise všetko, čo ho zaujíma – nielen prostredníctvom článkov, videí, podcastov, informácií o eventoch a aktuálnych novinkách, ale aj množstva ďalších zaujímavých formátov, ktoré pripravujeme. Pôvodná ambícia zakladateľa Štefana Polgáriho rozšíriť činnosť Bridgeu za slovenské a české hranice zostáva živá aj v našom pláne. Tím z Mondays sú skvelí partneri a som veľmi zvedavá, kam nás táto spoločná cesta zavedie.“

Zdroj: archív Petra Trubinská

​O tom, prečo sa agentúra Mondays rozhodla pribrať k sebe projekt Ecommerce Bridge, hovorí jej CEO Marcel Milo: „V Mondays rozširujeme portfólio našich projektov a akvizícia Ecommerce Bridge zapadala do kontextu nášho online podnikania. V Ecommerce Bridge vidíme potenciál a chceme, aby aj Slovensko dostalo projekt, ktorý bude napomáhať edukácii a rozvoju trhu.“

Zdroj: archív Marcel Milo

​​Ecommerce Bridge je online magazín, ktorý je známy najmä v e-shopárskej a marketérskej komunite. Založil ho Štefan Polgári pred takmer tromi rokmi ako ďalšiu zložku svojho online podnikania. Platforma má v súčasnosti aktívnu slovenskú a českú verziu. Počas 1. a 2. vlny pandémie v minulom roku bola jej činnosť značne spomalená, ale dnes prichádza s veľkými novinkami.

Portál má mesačnú návštevnosť 30 – až 50 - tisíc marketérov, majiteľov e-shopov a ďalších návštevníkov z ecommerce ekosystému v Česku a na Slovensku. Každý trh má svoj separátny portál. Ďalších niekoľko tisíc návštevníkov zasahuje prostredníctvom svojich sociálnych sietí a podcastových platforiem.

 „V projekte Ecommerce Bridge stále vidím potenciál. Osobne som sa však rozhodol naplno venovať projektu affiliate siete Dognet. Preto som rád, že si Ecommerce Bridge našiel nový manažment, a verím, že projekt dostanú tam, kam som mal pri zakladaní ambíciu ho dostať ja,“ uzatvára Štefan Polgári, CEO Dognet, zakladateľ a bývalý Managing Director Ecommerce Bridge.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.