Od mája 2017 je novým šéfom marketingu a PR automobilovej značky Hyundai na Slovensku Marek Kopča. Na pozícii Marketing & PR manager vystrieda Marcelu Nemec Divičanovú, ktorá v júni odchádza na materskú dovolenku.
„Po vyše deviatich rokoch pôsobenia v poisťovníctve som cítil, že potrebujem zmenu," priznáva Marek Kopča. "Som úprimne rád, že som dostal príležitosť pracovať pre takú modernú a mimoriadne dynamicky sa rozvíjajúcu značku akou je Hyundai. Teším sa na nových kolegov a zaujímavé pracovné výzvy. Príjemnou zmenou pre mňa je najmä to, že miesto služieb sa budem môcť podieľať na formovaní marketingovej a PR stratégie atraktívneho a kvalitného produktu s konkrétnou farbou, zvukom a vôňou.“
Marek Kopča pôsobí v oblasti marketingu, e-commerce a digitálnej komunikácie vyše 13 rokov. Začínal ako redaktor a neskôr obsahový manažér portálu markiza.sk. V IT spoločnosti WebCom, resp. Comsultia zopovedal za obsahovú a marketingovú stratégiu a vedenie webdeveloperského tímu.
Skúsenosti z reklamnej branže získal na accountskej pozícii v agentúre Istropolitana Ogilvy. Od roku 2008 pôsobil v Union poisťovni a Union zdravotnej poisťovni najskôr ako šéf priameho predaja na Slovensku a v Českej republike a neskôr ako riaditeľ marketingu a digitálneho predaja. Je spoluzakladateľom digitálnej poisťovacej značky Onlia. Je tiež jedným zo zakladateľov a členom prezídia občianskeho združenia Ľudia z marketingu.