Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
05.06.2017, 11:58

Miroslav Zborovský je novým ombudsmanom klientov Home Creditu

Zároveň sa stal manažérom oddelenia Zákazníckej spokojnosti.

Miroslav Zborovský je novým ombudsmanom klientov Home Creditu
Zdroj: Home Credit

Miroslav Zborovský pôsobí v Home Credite nepretržite od roku 1999, pričom naposledy zastával funkciu šéfa starostlivosti o klienta. Okrem novej úlohy ombudsmana bude mať na starosti aj celé oddelenie Zákazníckej spokojnosti, ktoré funguje ako kancelária ombudsmana a centrum riešenia neštandardných sťažností alebo prípadov. Naďalej tiež zostáva členom dozornej rady spoločnosti.

„Úradu ombudsmana klientov Home Creditu by som chcel dať novú tvár, agendu i kompetencie. Mojou hlavnou úlohou bude monitorovať a následne riešiť zákaznícke sťažnosti a navrhovať také opatrenia a úpravy procesov v spoločnosti, aby naďalej rástol počet spokojných klientov," uviedol Miroslav Zborovský.

Miroslav Zborovský začínal v Home Credite ako referent schvaľovania. Jeho profesijná dráha viedla cez rôzne pozície a oddelenia, kde sa detailne zoznámil s firmou i jednotlivými procesmi. Od roku 2005 sa manažérsky venoval téme, ktoré ho sprevádza dodnes - kontaktu so zákazníkom. Zasadil sa napríklad o reorganizáciu a zavedenie nových postupov v klientskom centre alebo založil úplne nový tím telemarketingu. Od roku 2014 bol riaditeľom divízie starostlivosti o klienta, kde sa zameral na projekt riadenia zákazníckej skúsenosti - Customer experience.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.