12.03.2018, 09:00

LOTE 2018: Kde sa stala chyba a prečo brandža zabudla na roky budovania značiek

Predstavujeme ďalšiu trojicu hostí konferencie LOTE 2018.

LOTE 2018: Kde sa stala chyba a prečo brandža zabudla na roky budovania značiek
Zdroj: Stratégie

Moderátorom LOTE 2018, časti Marketing: Návrat k značke bude znova po roku Pavol Minár. V programe Living on the Edge 2018 vystúpi aj s príspevkom o tom, aké dych vyrážajúce chyby urobili známe značky v poslednom roku. 

Čo sa pokazilo alebo: kde sa stala chyba?

Pavol Minár je vášnivý fanúšik storytellingu. Má za sebou viac ako dvadsať rokov skúseností v reklame, budovaní značiek, marketingu, poradenstve a prieskume trhu na Slovensku, v Českej republike, Rumunsku, Slovinsku, na Ukrajine, v Rakúsku, vo Veľkej Británii a inde. Zaslúžil si ocenenie z Cannes Lions, Golden Drum aj Eurobest, je držiteľom Klinca a Effie Awards zo Slovenska, Rumunska a Českej republiky.

Kašľať na brandy, hurá do digitálu!

Andrej Csino je marketingový a kreatívny konzultant. Jeho prednáška na LOTE 2018 bude o tom, prečo branža zabúda na dlhé roky hodnotnej praxe budovania značiek a stále častejšie rieši iba trendy.

Andrej má za sebou vyše 20 domácich a zahraničných kreatívnych ocenení a 17 rokov v reklamnej branži ako copywriter, kreatívny riaditeľ a stratég. Desať rokov pracoval na domácich aj zahraničných značkách v ATL agentúrach a sedem rokov v digitálnej, kde okrem iného rozbiehal prvé sociálne siete pre klientov ako Orange, alebo Slovenská sporiteľňa. Počas uplynulých rokov silne propagoval digitálny integrovaný marketing, ale v poslednej dobe prezentuje potrebu návratu k brand marketingu a potrebe budovania značky, na čo sa podľa neho zabúda okrem iného aj kvôli juniorizácii marketingového prostredia.

Problém je, že prevláda intuitívny, a populárny „digital based marketing", bez potrebného brandbuildingu a teda akejkoľvek potrebnej strešnej marketingovej metodiky. Práve pod heslom „Back to brand" založil seniornú poradenskú platformu United brand advisors kde združuje odborníkov z rôznych oblastí marketingovej branže (PR, Digitál, Social, Research, Kreatíva, Výkonostný marketing, Médiá..).s cieľom hlásať návrat k značke a vzdelávať marketingové prostredie o tejto už takmer zabudnutej esencii marketingovej vedy.

Reklama je o silnom egu, budovanie značky o pokore

Daniel Bradáč, managing partner Generations povie, prečo sú niektoré značky úspešnejšie ako druhé? A aké miesto v tom zohráva kreativita? Ako sa buduje trvalo úspešná značka? Čo rozhoduje o úspechu alebo neúspechu budovania značky?

Daniel Bradáč má dvadsaťročné skúsenosti s budovaním značiek. Pôsobil na top brand a marketingových pozíciách (Orange, Funfón, Poštová banka, ZP Dôvera) a tvrdí, že to, čo firmy dnes skutočne potrebujú a hľadajú, je silná a konzistentná značka navonok aj dovnútra. Bohužiaľ však často nevedia, ako sa k nej dopracujú, nevedia klásť správne otázky a agentúry im ponúkajú hneď riešenia alebo kampane. Tie však nie sú odpoveďou.

Daniel rozumie svetu korporácií a zároveň má skúsenosť z podnikania. Vie, čo je kľúčové pre úspešné pochopenie a neskôr implementovanie vízie, DNA a pozicioningu značky. Klienti ho oslovujú najčastejšie takto: Nevieme, čo máme komunikovať. Viete nám pomôcť s nájdením toho unikátneho, čo vo firme máme? V definovaní toho unikátneho pre zamestnancov aj potenciálnych zamestnancov či klientov?!

Zaregistrujte sa na LOTE 2018 a prijmite pozvanie na konferenciu o marketingu a médiách. 

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.