09.04.2018, 10:33

LOTE 2018: Pozrite si program mediálnej časti konferencie

LOTE 2018: Pozrite si program mediálnej časti konferencie
Zdroj: Stratégie

LOTE 2018

Media summit program: Skončil sa čas krátkodobých riešení*

Pre médiá sa skončil čas krátkodobých riešení. Globálni hráči dominujú lokálnym trhom čoraz viac, prežijú len najlepší. Nastal čas rozmýšľať nad dlhodobo udržateľným biznisom. Tak na presýtených televíznych trhoch, ako aj v online.

8:30 – 9:00

Príchod a registrácia účastníkov

9 00 – 9 15 

Úvod konferencie

9:15 – 10:00

Médiá ako biznis

Aký bol rok 2017 pre médiá a čo môžeme očakávať v roku 2018?

Ivan Antala, generálny riaditeľ Rádio Expres

Martin Mác, generálny riaditeľ Zoznam

Vladimír Mužík, výkonný riaditeľ Mafra Slovakia

Matthias Settele, generálny riaditeľ Markíza

Michal Teplica, generálny riaditeľ News and Media Holding

 

10: 00 – 10:30

10 tipov pre efektívnu reklamu na YouTube

Čo najlepšie funguje na YouTube? Akú kreatívu zvoliť pre iný formát? Ako upraviť kreatívu  pre YouTube? Aká  je optimálna dĺžka? Na základe dát a poznatkov z kampaní si ukážeme tipy a triky pre úspešnú kampaň na YouTube.

Petr Houzar,  Sales Manager CZ/SK, Google Czech Republic

 

10:30 – 10:45

Coffee break 

10:45 – 11:15

Európski digitálni Vikingovia

Ako si škandinávske „mediatech“ spoločnosti a startupy podmanili svet a čo z toho vieme aplikovať na Slovensku?

Leo Heijbel,  Head of Marketing, Strossle

 

11:15 – 12:15

HbbTV a Slováci. Ako si rozumejú s červeným tlačítkom

Čo vedia slovenskí užívatelia o HbbTV a ako sa k nej stavajú? Je HbbTV technológiou budúcnosti? Senior Research Manager Hana Friedlaenderová odpovie nielen na tieto otázky na základe výskumu Nielsen Admosphere. Predstaví tiež nedávno spustené nezávislé meranie HbbTV v rámci českého peoplemetrového projektu.

Hana Friedlaenderová, Senior Research & Insights Manager Nielsen Admosphere

 

Čo televízii a zadávateľom prinieslo HbbTV? Alebo aký je dnes potenciál HbbTV?

Markíza ako prvá spustila v decembri minulého roka HbbTV. Pripojila sa tak k úspešnému modelu rozvoja tejto platformy. Čo táto revolúcia priniesla a prinesie televíziám a inzerentom na Slovensku? 

Lukáš Hnilička, CEO spoločnosti Hybrid

Štefan Engi, technický manažér nových médií TV Markíza 

 

HbbTV a programatická reklama

Programatická reklama so sebou prináša výhody a možnosti, na ktoré sú inzerenti zvyknutí už z internetového prostredia. Čo však môžu zadávatelia očakávať z programatického nákupu reklamy v HbbTV? Ako môže programatika pomôcť zadávateľom v realizácii kampaní na najväčšej obrazovke a čo nové im prinesie? Vysvetlíme si to na príklade case study značky UPC, kde bola realizovaná prvá interaktívna programatická kampaň v HbbTV.

David Kratochvíl, Client Manager, R2B2

12: 15 – 13: 00

Obed 

13:00 – 14:00

Sila televízií? Kvalitný lokálny obsah

Tibor Búza, riaditeľ Sekcie programových služieb STV

Anna Lenerová, Content Management & Sport rights, O2 Česká republika

Pavol Miller, Executive Director, Mega Max Media

 

 14:00 – 14:40

Programatické nakupovanie ako z neho môžeme profitovať všetci?

Programatické nakupovanie zaznamenalo u nás minulý rok veľký boom. Čo prinieslo trhu, aké najväčšie výhody od neho môžeme očakávať a ako sa bude vyvíjať ďalej. Ako využiť programatické nakupovanie tak, aby z neho mali profit vsetci – zadávatelia, agentúry a aj médium.

Daniel Zaiček, Business Development Director, Performics

Vyťažte z programatického nákupu čo najviac

Povýšte umelú inteligenciu na sofistikovaný nákup. Vďaka dátam, ktoré sa dajú monetizovať.

Radovan Pišný, Head of Digital, Wavemaker Slovakia

 

 14:40 – 15:00

Skvelý obsah je najlepší predajný nástroj

Médiá i online inzerenti dlhodobo bojujú s adblockmi a bannerovou slepotou. Aké výhody im ponúka content marketing a natívna reklama? Akú stratégiu zvoliť aby fungovala čo najlepšie? Príklady, z ktorých vyťažili zadávatelia, a nadchli publikum.

Filip Kuna, Managing Director SK & CZ - Strossle

 

15:00 – 16:15

Využite médiá v svoj prospech

Ako budovať efektívny zásah v online, ktorý podporí predaje offline?

Juraj Pobjecký, Strategy Director, Zaraguza

Pavol Krutý, Media Planner, Zaraguza

 

Keď digitál nie je džungľa

ZOOT je fashion portál, ktorého cieľová skupina žije predovšetkým v digitálnom prostredí. Aj preto značka ZOOT využila na komunikáciu online. Ktoré formáty a platformy dnes hodnotí ako efektívne? Čo sa osvedčilo viac Facebook alebo Instagram? Aké kroky pomohli tomu, že sa zo značky stal obľúbený love brand mladých?

Zora Roth, Marketing manager, ZOOT SK

 

Najlepšia stratégia pre sociálne siete alebo ako neskončiť po ďalšom Explore Feede

Oplatí sa nám investovať do budovania sociálnych médií? Niektoré prídu, iné odídu. Nastavujú pravidlá, ktoré dokážu zo dňa na deň komplikovať základy našej komunikácie. Napriek tomu sa predbiehame, kto má viac lajkov a srdiečok. Prečo?

Peter Šurín, Strategy director, Elite Solutions

16 15 – 16:45

Najzásadnejšie zmeny a novinky v GDPR: Čo ešte môžu firmy urobiť na poslednú chvíľu?

Spoločnosti čakajú v súvislosti s GDPR nové nastavenie v digitále. Ako sa majú marketingové oddelenia a klienti pripraviť na GDPR?
Čo presne znamená pojem osobný údaj a ako sa zmení jeho definícia po nadobudnutí platnosti GDPR, čo bude už 25. mája?
Ktorých marketingových nástrojov sa zmeny týkajú najviac a ktoré zmeny sú najzásadnejšie?

Ján Gajan, vedúci advokát a partner HMG Advisory Group

*zmena programu vyhradená

Registrovať sa môžete tu.

Strategický newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.