archív
StoryEditor

LOTE 2019: Ktoré médiá majú najväčší účinok na detí a tínedžerov?

09.04.2019, 19:33
Autor:
redred
Pozývame vás na konferenciu LOTE 2019.

Jednou zo spíkeriek na konferencii LOTE 2019 bude aj Mária Tóthová Šimčáková, psychologička a predsedníčka Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu. Jej doménou je detské publikum, spolupracuje napríklad so spoločnosťou Orange, kde je odborným garantom projektu správneho a bezpečného využívania digitálnych technológií. Na podobnej báze spolupracuje aj s firmou Eset. Na konferencii LOTE 2019 bude Mária Tóthová Šimčáková hovoriť o tom, aké médiá dnes konzumujú najviac naše deti. Nájdeme ich naozaj na Instagrame či na Youtube? A aký vzťah majú k tradičným médiám? Príďte na LOTE 2019, dozviete sa viac.

Living on the edge (LOTE) je úspešná inšpiratívna konferencia zameraná na český a slovenský mediálny a marketingový trh, ktorá sa bude konať 16. apríla v hoteli Carlton. Kompletný program nájdete tu.

menuLevel = 2, menuRoute = news/lote2019, menuAlias = lote2019, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 19:48