11.04.2019, 10:28

Pozývame vás na mediálnu a marketingovú konferenciu LOTE 2019. Pozrite si kompletný program

Uvidíme sa 16. apríla v hoteli Carlton.

Pozývame vás na mediálnu a marketingovú konferenciu LOTE 2019. Pozrite si kompletný program
Zdroj: archív

V utorok 16. apríla sa môžeme vidieť na konferencii LOTE 2019, ktorá sa venuje najdôležitejším témam v oblasti marketingu a médií. Pozrite si program v sále Médiá (program v sále Marketing je na konci článku, alebo si ho môžete pozrieť tu):

9:00 – 10:00

Aký bol minulý rok pre médiá, aké najväčšie výzvy majú pred sebou? (panelová diskusia)

Martin Mác, CEO, Zoznam.sk
Vladimír Mužík, výkonný riaditeľ MAFRA Slovakia
Denis Roman, obchodný riaditeľ Radio Services a člen predstavenstva rádia Europa 2
Matthias Settele, generálny riaditeľ skupiny Markíza
Peter Bárdy, šéfredaktor Aktuality.sk
Michal Teplica, generálny riaditeľ News and Media Holding

10:00 – 11:15

KEY NOTE SPEAKER (prezentácia + diskusia)

Dr. Mary Aiken: Aký je dosah technológií a sociálnych médií na správanie ľudí?

 

11:15 – 11:30 coffee break

 

11:30 – 12:30

Médiá a nová legislatíva: Aké nové zákony čakajú médiá a aký vplyv budú mať na ďalšie fungovanie trhu?

Anton Škreko, generálny riaditeľ Sekcie médií, audiovízie a autorského práva, Ministerstvo kultúry SR

Ľuboš Kukliš, riaditeľ Kancelárie Rady pre vysielanie a retransmisiu

Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group, prezident ARNTS

Ivan Antala, generálny riaditeľ Rádio Expres

Alexej Fulmek, generálny riaditeľ Petit Press, predseda predstavenstva AVT

Panel bude moderovať Slavomíra Salajová, podpredsedníčka AK RPR a právnička.

12:30 – 13:15 obed

13:15 – 13:45

Tí, ktorí posunuli hranice politickej satiry. ZOMRI.sk

 

13:45 – 14:15

Dávid a Goliáš z doby hybridných hrozieb  alebo Slovenské recepty na výzvy informačných technológií”

Tomáš Kriššák, odborník na sociálne médiá, #somtu​

 

14:15 – 14:45

Aký vplyv má spoločenská zodpovednosť firiem na imidž a biznis banky?

Drahomíra Juríková, director Brand Strategy and Development Slovenská sporiteľňa

 

14: 45 – 15:15

Ktoré médiá majú najväčší účinok na deti a tínedžerov?

Mária Tóthová Šimčáková, detský psychológ a predsedníčka Arbitrážnej komisie RPR

 

15:15  – 15: 45

Je naozaj reklama pre deti hrozba? Ako ju robiť tak, aby rodičia nešalel

Eva Tiko Rajčáková, výkonná riaditeľka Rady pre reklamu

 

15:45 – 16:30 

Kto stvoril Zuzanu Čaputovú

Veronika Gulášová, manažérka kampane Zuzany Čaputovej

Dokážu prieskumy vyhrať voľby?

Václav Hřích, Managing Director, AKO

Pozrite si program v sále Marketing:

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.