Čínska spoločnosť Huawei je v súčasnosti tretím najväčším predajcom smartphonov na svete, s touto pozíciou sa však nehodlá zmieriť.REUTERS
StoryEditor

Huawei si vybrala novú PR agentúru

27.07.2017, 10:23
Autor:
tsts
PR.Konektor bude zaisťovať spoločnosti kompletný PR servis.

Od novej spolupráce spoločnosť Huawei očakáva posilnenie pozície na českom a slovenskom trhu. Rovnako dôležité je aj: "budovať vnímanie značky ako inovatívneho lídra,“ hovorí Roman Vaňko, Marketing Director spoločnosti Huawei pre SR a ČR. „Aj v marketingovej komunikácii chceme klásť dôraz na nápaditosť a inovatívnosť.  V nadchádzajúcom období bude public relations hrať v celkovej stratégii firmy zásadnú rolu. Veríme, že PR.Konektor bude pre Huawei partnerom, ktorý nám pomôže naplniť naše ambiciózne ciele na oboch trhoch.

 „Huawei vnímame ako veľmi ambicióznu a energickú značku s mimoriadnym potenciálom. Jej integrovaný prístup ku komunikácii je nám blízky,“ hovorí Filip Švaňa, managing director PR.Konektor SK. „S ohľadom na význam a rozsah spolupráce sme vytvorili naprieč agentúrou odborný, česko-slovenský tím, ktorý kombinuje ako skúsenosti z klasického PR, tak i digitálnej komunikácie a tvorby obsahu,“ dopĺňa Švaňa.

Spoločnosť Huawei je tretím najväčším svetovým výrobcom mobilných telefónov. V prvom polroku 2017 dosiahol globálny trhový podiel mobilnej divízie Huawei (CBG) 11,4 percent. Tržby vzrástli medziročne o 41 percent na celkovú hodnotu 77,4 miliardy čínskych jüanov (9,94 mld. eur). Za prvých šesť mesiacov tohto roku predal Huawei 60,5 miliónov smartfónov a tabletov. To predstavuje medziročný nárast  o 25 percent.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 05:20