StoryEditor

Coca-Cola uvádza novú globálnu filozofiu značky

29.09.2021, 17:26
Autor:
(red)(red)
Filozofia Real Magic štartuje s kampaňou „One Coke Away From Each Other“, ktorá spája virtuálny a reálny svet.

Coca-Cola zverejnila novú globálnu filozofiu a platformu značky s názvom Real Magic, ktorá pozýva každého osláviť ozajstné čaro ľudskosti.

„Coca-Cola je značka definovaná vždy z dvoch pohľadov: pokorná, ale ikonická, autentická, avšak tajomná, ozajstná a zároveň čarovná,“ hovorí Manolo Arroyo, Chief Marketing Officer v spoločnosti The Coca-Cola Company. „Filozofia Real Magic je zakorenená v presvedčení, že táto dichotómia môže zo sveta urobiť oveľa zaujímavejšie miesto - miesto, ktoré je plné výnimočných ľudí, nečakaných príležitostí a krásnych momentov. Súčasne zachytáva podstatu samotnej Coca-Coly: naozajstnú chuť, ktorá je neopísateľná, jedinečná a s dotykom skutočného kúzla.“

The Coca-Cola Company

Real Magic je novou dlhodobou globálnu platformou a filozofiou, ktorá prichádza na trh s obnovenou vizuálnou identitou pre značku Coca-Cola, a tiež s novým pohľadom na logo Coca-Cola. Prostredníctvom loga „Hug“ chceli umelci, fotografi a ilustrátori priviesť k životu koncept Real Magic. Logo znázorňuje každodenné čarovné momenty spôsobom, ktorý je otvorený a pre každého, ale zároveň individuálny a expresívny. Medzi dizajnových partnerov patrí Wieden+Kennedy London, KnownUnknown a Kenyon Weston. The Coca-Cola Company The Coca-Cola Company

Real Magic štartuje s kampaňou „One Coke Away From Each Other“, ktorá spája virtuálny a reálny svet. Názov kampane je metaforou, ktorá odzrkadľuje vieru, že to, čo nás spája, je silnejšie ako to, čo nás rozdeľuje. Film sa pýta, čo keby Coca-Cola ako symbol pospolitosti mohla preklenúť vesmíry, ktoré majú byť oddelené, a vytvoriť tak skutočné kúzlo. Vo filme sa tiež objavili traja známi hráči: DJ Alan Walker, Aerial Powers a Average Jonas.

„Kampaň ‚One Coke Away From Each Other‘ bola spoločne vytvorená pre komunitu, ktorá požaduje niečo iné, než čo by od Coca-Coly očakávala. Pri vývoji tejto kampane sme uzavreli partnerstvo s najlepšími tvorcami, hráčmi, platformou Twitch a ďalšími, aby sme našli svoje miesto na svete, aké sme doteraz nepoznali. A to je nesmierne vzrušujúce,“ dodáva Arroyo. The Coca-Cola Company

01 - Modified: 2022-05-02 07:03:53 - Feat.: - Title: Coca-Cola otvorila svoj prvý značkový obchod v Európe 02 - Modified: 2022-02-16 13:37:24 - Feat.: - Title: Coca-Cola štartuje kampaň Screentime 03 - Modified: 2022-01-25 13:31:19 - Feat.: - Title: Coca-Cola HBC má novú riaditeľku právneho oddelenia 04 - Modified: 2021-11-11 18:57:25 - Feat.: - Title: Coca-Cola má prvú vianočnú kampaň v rámci novej filozofie značky Real Magic 05 - Modified: 2021-10-05 15:03:42 - Feat.: - Title: The Coca-Cola Company ČR a SR má nového generálneho riaditeľa
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 09:21