Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
17.08.2017, 14:55

Lidl prvýkrát ponúkne slovenské remeselné pivo

Ide o štyri druhy piva značky Kaltenecker.

Lidl prvýkrát ponúkne slovenské remeselné pivo
Zdroj: Reuters

Ako uviedol portál oPive, ponuka obchodného reťazca Lidl sa budúci týždeň rozšíri o štyri druhy piva Kaltenecker. Čo viedlo diskontný reťazec k tomuto kroku približuje Zuzana Sobotová, CSR projektový manažér z Oddelenia komunikácie spoločnosti Lidl SR: „Značku remeselného piva Kaltenecker sme zaradili do našej akciovej ponuky za účelom rozšíriť našu ponuku a uspokojiť tak aj zákazníkov, ktorí vyhľadávajú nielen tradičné značky piva.“

​Štyri druhy piva Kaltenecker zaradí reťazec len do akciovej ponuky, nie je v jeho stálom sortimente. „O prípadnom opakovaní akcie, alebo o zaradení produktu do stáleho sortimentu rozhodnú samotní zákazníci svojím záujmom o tento nový produkt,“ dodáva Zuzana Sobotová.

​Pivá značky Kaltenecker budú dostupné vo všetkých 127 predajniach reťazca Lidl na Slovensku. 

Zdroj: lidl.sk

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.