Jesenná kampaň značky FigaroMondelez Slovakia s.r.o.
StoryEditor

Figaro má novú kampaň. Apeluje na spoločne strávené chvíle s rodinou

28.08.2017, 10:33
Autor:
DaHDaH
Súčasťou kampane je limitovaná edícia Figaro stolovej hry.

„Figaro je predovšetkým rodinná značka čokoládových pochúťok,“ hovorí Kristína Mikulová, manažérka značky Figaro. „Preto v našej kampani chceme podporiť spoločné rodinné zážitky. Také, aké mali rodičia dnešných detí v časoch bez smartfónov a internetu. Jesenná kampaň má inšpirovať k tráveniu spoločných chvíľ, či už pri hraní Figaro stolovej hry, ale tiež pri objavovaní krás Slovenska.“

Súčasťou kampane je teda limitovaná edícia Figaro stolovej hry, ktorá vznikla v spolupráci so známym výrobcom stolových hier, firmou Dino Toys. Hra podrobne predstaví najkrajšie miesta na Slovensku. Mechanika rodinnej hry je analogická s populárnymi Putovaniami po hradoch a zámkoch.

PR časť kampane realizuje agentúra PR.Konektor. Mediálne bude podporená na Facebooku a v outdoore, kde sa objaví predovšetkým v presvetlených CityLight vitrínach v blízkosti obchodov. Aktiváciu v instore podporí špeciálne viditeľne označené vystavenie.

01 - Modified: 2016-04-21 13:00:10 - Feat.: 0 - Title: Figaro v novej kampani: Každá žena má tajné radosti
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 06:20