Spoločnosť CRH, najväčší svetový výrobca stavebných materiálov, v súlade so svojimi strategickými zámermi rebranduje regionálnu značku CRH North Danube na značku Danucem. Celý proces rebrandingu na 4 trhoch sa rozhodla zveriť do rúk brandingovej agentúry Generations.
"Veľmi si vážime túto dôveru CRH. Pre nás je to dôkaz, že náš prístup k budovaniu značiek je unikátny a zároveň aj potvrdením spokojnosti klienta s predchádzajúcou úspešnou spoluprácou pri budovaní subbrandu Rohoznik White - unikátnej značky bieleho cementu z portfólia produktov CRH," pripomína Daniel Bradáč, spolumajiteľ Generations.
Agentúra Generations pri procese rebrandingu realizovala Brand Feasibility Study s využitím svojho unikátneho know how. Na jej základe definovala hodnoty, misiu a víziu, ako aj nový pozicioning značky. Danucem bude komunikovať na všetkých štyroch trhoch s claimom Building Legacy. Claim odkazuje na tradíciu produkcie stavebných materiálov v regióne a zároveň definuje prísľub značky do budúcnosti s ohľadom na ekológiu, bezpečnosť, potenciál zamestnancov a trvalo udržateľný rozvoj regiónu a všetkých stakeholderov.
"Pre novú značku sme vytvorili komunikačný koncept a kreatívne riešenie nielen pre proces rebrandingu, ale aj dlhodobú internú a externú komunikáciu, dizajn obalov a ďalších materiálov, ktoré sa už čoskoro objavia na trhu," dodáva Erik Reingraber, kreatívny riaditeľ Generations.