Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
01.10.2021, 10:52

Z CRH North Danube bude Danucem. Rebranding zastrešuje Generations

Danucem je najväčší výrobca stavebných materiálov v regióne.

Z CRH North Danube bude Danucem. Rebranding zastrešuje Generations
Zdroj: archív

Spoločnosť CRH, najväčší svetový výrobca stavebných materiálov, v súlade so svojimi strategickými zámermi rebranduje regionálnu značku CRH North Danube na značku Danucem. Celý proces rebrandingu na 4 trhoch sa rozhodla zveriť do rúk brandingovej agentúry Generations.

"Veľmi si vážime túto dôveru CRH. Pre nás je to dôkaz, že náš prístup k budovaniu značiek je unikátny a zároveň aj potvrdením spokojnosti klienta s predchádzajúcou úspešnou spoluprácou pri budovaní subbrandu Rohoznik White - unikátnej značky bieleho cementu z portfólia produktov CRH," pripomína Daniel Bradáč, spolumajiteľ Generations.

Agentúra Generations pri procese rebrandingu realizovala Brand Feasibility Study s využitím svojho unikátneho know how. Na jej základe definovala hodnoty, misiu a víziu, ako aj nový pozicioning značky. Danucem bude komunikovať na všetkých štyroch trhoch s claimom Building Legacy. Claim odkazuje na tradíciu produkcie stavebných materiálov v regióne a zároveň definuje prísľub značky do budúcnosti s ohľadom na ekológiu, bezpečnosť, potenciál zamestnancov a trvalo udržateľný rozvoj regiónu a všetkých stakeholderov.

"Pre novú značku sme vytvorili komunikačný koncept a kreatívne riešenie nielen pre proces rebrandingu, ale aj dlhodobú internú a externú komunikáciu, dizajn obalov a ďalších materiálov, ktoré sa už čoskoro objavia na trhu," dodáva Erik Reingraber, kreatívny riaditeľ Generations.

 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.