Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
30.08.2017, 11:36

Východoslovenská energetika zmenila koncept čakární. Na obývačku

V košickom zákazníckom centre sa majú zákazníci cítiť ako doma. Pozrite si, ako to tam vyzerá.

Východoslovenská energetika zmenila koncept čakární. Na obývačku
Zdroj: VSE

VSE tento mesiac predstavila nový koncept čakární a to prestavbou košického Zákazníckeho centra, pričom postupne prejdú rekonštrukciou aj ostatné zákaznícke centrá VSE. Za prestavbou stojí nápad VSE, projekt a realizáciu zastrešila spoločnosť Individum design.

„Veľa vecí sa u nás dá vybaviť online, niektorí zákazníci však radšej prídu osobne. Práve kvôli nim sme sa rozhodli kompletne zrekonštruovať priestory Zákazníckeho centra. Vybrali sme pre nich koncept, ktorý pomáha zabudnúť na to, že sa vôbec čaká. Nové prostredie pripomína obývaciu izbu a zákazníci sa u nás môžu cítiť ako doma,“ vysvetľuje zámery premeny čakacej zóny obchodný riaditeľ spoločnosti Miroslav Kulla.

Súčasťou obývačky sú pohodlné gauče, police s knihami či zabudovaná televízia. Zo stien zmizli plagáty. Nahradili ich skutočné produkty zakomponované v priestore. „Redizajn u nás jednoznačne prispel k príjemnejšej atmosfére. Zákazníci sediaci na gaučoch sa medzi sebou pokojne zhovárajú, čo predtým nebolo vidieť,“ dodáva Miroslav Kulla.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.