Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
07.09.2017, 12:49

Daniela Hantuchová si pre značku D-One vybrala Dynamic Relations

D-One je nová značka bonbónov a tyčiniek určených pre športovcov a zdravý životný štýl.

Daniela Hantuchová si pre značku D-One vybrala Dynamic Relations
Zdroj: womenstennisblog.com

Daniela Hantuchová začala spoluprácu s agentúru Dynamic Relations. Súčasťou spolupráce je aj vznik Nadácie Daniely Hantuchovej, ktorá bude veľkú časť výnosov z predaja D One venovať do projektov, ktoré podporujú zdravý pohyb a zdravý životný štýl.

„Projekt D-One je mojim vlastným projektom. Značku chcem rozvinúť globálne a pevne ju ukotviť doma na Slovensku. Riadenie jej komunikácie a zastrešenie aktivít mojej nadácie zverujem agentúre Dynamic Relations“, povedala Daniela Hantuchová s tým, že v priebehu niekoľkých mesiacov sa okolo projektu objavilo toľko podnetov a nápadov, že sa stalo nevyhnutnosťou dať projektu systém a riadenie. „Dynamic dokonca prišiel s nápadom ako presadiť D-One na americký trh, čo je veľmi zaujímavé,“ dodala Daniela Hantuchová.

„Odkedy Daniela prišla prvýkrát do Dynamicu a chcela PR agentúru, sa naša spolupráca posunula ďalej. Okrem hľadania efektívnych predajných kanálov, ktoré už v princípe bežia sa teraz sústreďujeme na tvorbu príbehu a identity D-one a Nadácie Daniely Hantuchovej, ktorú aj zakladáme. A musíme rozvinúť ich systematické a navzájom sa podporujúce aktivity. Myslím, že do konca roka to budeme mať celé pod strechou a bude to krásne fungovať,“ povedal Karol Wolf, Managing Director Dynamic Relations. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.