Zaraguza
StoryEditor

Orange má novú online kampaň. Z dielne Zaraguzy

12.09.2017, 15:27
Autor:
TSTS
Kampaň svojim príbehom nadväzuje na televízny spot pre produkt Prima Kids.

V televíznom spote dieťa prvýkrát opúšťa domov samo bez rodičov a ide sa hrať von s kamarátom. Online videá rozohrávajú príbeh ďalej. Ukazujú dobrodružstvá hlavných hrdinov a pocit slobody, ktorý pri nich zažívajú.

Online kampaň pozostáva zo série troch videí. Tie pracujú s insightom, že deti pri hrách popúšťajú uzdu svojej fantázie, a tak je pre nich aj obyčajná hra nezabudnuteľným dobrodružstvom. To by však nebolo možné, keby nedostali potrebnú slobodu od svojich rodičov. Tí nemusia mať strach o svoje deti, lebo vďaka Prima Kids vedia, kde sa ich deti nachádzajú alebo koľko času trávia na internete.

​Online kampaň bude podporená aj na Facebooku, prostredníctvom YouTube Preroll Ads, Bumper Ads a display formátov.

„Som rád, že sa nám spolu s agentúrou Zaraguza podarilo vytvoriť online kampaň, ktorá nie je iba klasickou adaptáciou ATL, ale je robená priamo pre digitál. Okrem toho sme v nej hlbšie rozpracovali príbeh, ktorý je rozpovedaný v ATL, a teda online divákom ponúka niečo iné, no zároveň konzistentné s ATL. Veríme preto, že aj vďaka strategickému pohľadu zo strany Zaraguzy bude kampaň v online úspešná,“ povedal Kamil Aujeský, Online Advertising Coordinator, Orange Slovensko.

Vizitka kampane:

Agentúra: Zaraguza

Creative director: Maroš Hamorský, Michal Pastier

Art director: Michal Mazán

Strategy director: Juraj Pobjecký

Copywriter: Maroš Hamorský, Eva Matejičková

Account: Marek Kabát

Produkcia: Leopard Production

Režisér: Martin Marček

Timing: od 6. septembra 2017

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 08:47