25.09.2017, 20:12

Ryba Žilina hľadá „predátorov Tresky slovenskej“

Novú kampaň pripravila agentúra TRIAD Advertising.

Ryba Žilina hľadá „predátorov Tresky slovenskej“
Zdroj: Ryba Žilina

Myšlienka kampane z dielne TRIAD Advertising nadväzuje na dve predchádzajúce vlny, v ktorých žilinský producent tradičnej tresky v majonéze predstavil svoj najznámejší produkt ako špecifický druh ryby, „Tresku slovenskú“. V kreatíve novej fázy komunikácie sa dostávajú do popredia spotrebitelia tresky, teda „predátori“, a tiež aktuálna produktová inovácia, ktorou je vylúčenie konzervantov zo všetkých variantov tresky v majonéze značky PRETO Ryba Žilina.

​Podľa prieskumu realizovaného agentúrou 2muse pre Rybu Žilina si dá tresku v majonéze aspoň raz za rok až 98 % Slovákov. „Tresku slovenskú pozná na Slovensku snáď každý. Vie o jej špecifickej chuti a má ten svoj vlastný rituál, kedy a ako konzumuje tento stredoeurópsky endemit. Keďže sme sa v predchádzajúcich kampaniach sústredili na samotnú rybu, prišlo nám logické, že ako správny výskumný ústav Tresky slovenskej musíme dôkladne preskúmať aj jej konzumentov – predátorov. Chceme vytvoriť ich pavedeckú kategorizáciu a preniknúť ešte hlbšie do slovenských stravovacích rituálov,“ vysvetľuje Peter Baslík, Creative Director z TRIAD Advertising.

Zdroj: Ryba Žilina
Zdroj: Ryba Žilina
Zdroj: Ryba Žilina
Zdroj: Ryba Žilina
Zdroj: Ryba Žilina

Ryba Žilina začína hľadať „predátorov Tresky slovenskej“ prostredníctvom médií od 25. septembra a kampaň potrvá do 30. 11. 2017. Hlavným dejiskom bude online prostredie, v rámci ktorého bude cieľové publikum smerovať na microsite Tresky slovenskej. Tu sa môžu „predátori“ zabaviť pri vyhodnocovaní svojich charakteristík ako konzumentov tresky a taktiež súťažiť o zásoby tresky.

Na vygenerovanie si „nálepiek“ všetkých možných typov konzumentov tresky, ako „vytierač dôkladný“ či „gurmán študentský“ prostredníctvom tejto stránky, bude nabádať primárne komunikácia „Tresky slovenskej“ na Facebooku.

Štart kampane sprevádza aj špeciálne promo v spolupráci s Fun rádiom. Ryba Žilina v ňom zapája poslucháčov do hry výzvou na posielanie fotografií svojho konzumačného rituálu tresky. Súčasťou média mixu je aj printová inzercia a POS komunikácia.  

Vizitka kampane:

Názov: Hľadáme predátorov Tresky slovenskej

Reklamná agentúra: TRIAD Advertising

Chief Creative & Strategy Director: Martin WOSKA

Copywriter: Pavol PAULENDA, Roman HRÍBIK

Creative Director: Peter BASLÍK

Art Director: Tomáš POSPÍCHAL, Filip LICHTNEKER 

Strategist & Social Media Specialist: Ján PAPAČ

Account Manager: Lili SISKOVÁ

Programmer: Filip BARTA, Ján TIMORANSKÝ 

Social media brand manager: Daniela SKRÚCANÁ 

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.