StoryEditor

Nezvyčajná kampaň od Jaguaru

02.10.2017, 13:07
Autor:
pzpz
Neponúkajú produkt, ale pracovné miesto.

Cieľom kampane spoločnosti Jaguar Land Rover je ponúknuť 1 000 pracovných miest. Nitriansky závod pri výrobe Land Roveru Discovery ponúka 800 výrobných miest, pričom už viac ako 500 zamestnancov aktuálne má.

Náborová kampaň ponúka okrem voľných pracovných miest a následného kariérneho rastu aj vzdelanie v tejto oblasti. V septembri začala v odbore mechatronika študovať prvá vlna študentov na Duálnej akadémii v Bratislave. Po ukončení štúdia spoločnosť zaručuje pracovnú pozíciu pre absolventa.

Alexander Wortberg, prevádzkový riaditeľ Jaguar Land Rover Slovakia, povedal, „Výstavba  závodu pokračuje v súlade s našimi plánmi a postupne prebieha inštalácia výrobných technológií.
Nastal ten správny čas rozšíriť naše rady o nových kolegov, s ktorými sa dôkladne pripravíme na výrobu našich prvých vozidiel na Slovensku.”

Nicci Cook, riaditeľka ľudských zdrojov Jaguar Land Rover Slovakia, uviedla, „Hľadáme ľudí, ktorí sa chcú stať súčasťou procesu nastavovania výroby už od jej začiatkov. Nemusia mať skúsenosti z automobilového priemyslu, hľadáme ľudí s nadšením a pozitívnym prístupom k práci. Všetci záujemcovia o prácu by mali navštíviť našu kariérnu sekciu na stránke Profesia, kde sa dozvedia všetko potrebné.”

Pozrite si, ako spoločnosť komunikovala kampaň prostredníctvom OOH reklamy.

Jaguar

Jaguar

Jaguar

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 04:14