StoryEditor

Slovenská sporiteľňa chce byť atraktívnym zamestnávateľom

02.10.2017, 16:13
Autor:
pzpz
Komunikáciu na túto tému zvolila Core 4

Súčasná kampaň Slovenskej sporiteľne je štartom k dlhodobej stratégii. Zadaním pre agentúru bol „employer branding“- teda komplexný projekt, ktorý presahuje cez interné prostredie banky až po sociálne siete.

Keďže korporátne prostredie by mohlo na niekoho pôsobiť nepríjemne, agentúra sa rozhodla to odkomunikovať z iného uhla pohľadu. Slovenská sporiteľňa sa stará o svojich zamestnancov nadštandardne a snaží sa nájsť aj rovnováhu medzi ich súkromným a pracovným životom. Tento message komunikuje claimom „urob si meno“, ktorý funguje vo viacerých rovinách. Meno si totiž každý z nás robí nielen svojou odbornosťou, ale aj svojím človečenstvom. 

Slovenská sporiteľňa

​Agentúra pozbierala niekoľko zaujímavých príbehov, ktoré teraz komunikuje prostredníctvom kampane. Potenciálnym zamestnancom tak dáva signál – u nás si ťa vážime ľudsky aj profesionálne. Kampaň, ktorou celý employer branding štartuje, pracuje s reálnymi osobnostnými črtami a záľubami zamestnancov. Do  kampane ich prihlasovali kolegovia a nadriadení, u ktorých si niečím urobili meno nielen pracovne, ale aj ľudsky.

Slovenská sporiteľňa

„Cením si, že naši zamestnanci pozitívne prijali zámer kampane a aktívne sa do nej zapojili. To, že prepožičali banke svoju vlastnú tvár, vnímam ako prejav vysokej lojality voči Slovenskej sporiteľni, najlepšiemu zamestnávateľovi v bankovom sektore,“ Andrea Borguľová, riaditeľka odboru Ľudských vzťahov.

„Myslím, že nikdy nespoznáte klienta lepšie, ako keď robíte s jeho zamestnancami. Až na fotení sme naplno pocítili, že pracovať v korporáte nie je vôbec také „suché“, ako sa môže navonok javiť, a že veľa ľudí znamená aj množstvo príbehov a inšpirácií. Dúfam, že sa to prenieslo aj do samotných vizuálov – feedback zo strany zamestnancov Slovenskej sporiteľne je zatiaľ veľmi pozitívny.“ Martin Polakovič, copywriter.

Credits:

Copywriter: Martin Polakovič

Creative director: Andrej Csino

Art director: Adrián Juriga

Graphic designer: Adrián Juriga, Michal Nemček, Andrej Bizík

Account manager: Anton Tokoly, Jana Krnáčová

Photoshoot: Laurinc Studio

01 - Modified: 2023-11-02 10:46:09 - Feat.: - Title: Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí 02 - Modified: 2023-09-22 11:38:00 - Feat.: - Title: Ak chceme lepšiu budúcnosť, treba ísť voliť, hovorí v novej kampani Slovenská sporiteľňa 03 - Modified: 2023-08-31 11:28:22 - Feat.: - Title: Kampaň Moji milí Slováci oslavuje celosvetový úspech 04 - Modified: 2023-10-02 11:14:10 - Feat.: - Title: Zlaté klince sú pre nás uznaním brandže, že robíme niečo výnimočné 05 - Modified: 2023-08-21 14:20:30 - Feat.: - Title: Nová kampaň Slovenskej sporiteľne ukazuje ako je na tom Slovensko s prosperitou
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 17:59