Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
05.10.2021, 11:21

Agentúra imagons má novú Creative Directorku

Je ňou Andrea Gogová.

Agentúra imagons má novú Creative Directorku
Zdroj: archív

Na pozíciu Creative Director nastupuje Andrea Gogová, ktorá väčšinu svojho profesného života strávila v kreatívnych agentúrach na pozíciách ako Art Director, Copywriter, Ideamaker či Creative Director. V agentúre imagons pracuje od leta tohto roka, pričom pôvodne nastúpila na pozíciu Senior Art Director. Ako sama hovorí: „Najdôležitejší je pre mňa tím výnimočných ľudí, s ktorými mám tú česť pracovať. Mojou úlohou je posun kreatívy na novú úroveň a už teraz sa teším na nové výzvy, ktoré nás v imagons čakajú.“

Andrea sa pohybuje v marketingovej brandži vyše 20 rokov a za tú dobu pracovala pre niekoľko slovenských agentúr. Je členkou klubov Art Directors Slovakia a Art Directors Europe a na konte má niekoľko ocenení za svoju prácu. Pracovala pre klientov ako Heineken, Pilsner Urquell, O2, Hartmann, Orange, Dexia banka, TV Markíza a mnoho ďalších. V agentúre imagons bude na tejto novej pozícii jej úlohou zastrešenie kreatívneho oddelenia.

„Aďa má neuveriteľný prehľad v brandži a rýchlo dokáže posúdiť, čo môže fungovať. Práve tento bod - funkčná kreatíva, je niečo, na čom staviame. Napriek svojim dlhoročným skúsenostiam na sebe neustále pracuje, čo je pre mňa obdivuhodné. Vie odhadnúť ľudí a vyskladať tím, ktorý pre našich klientov prinesie kreatívu, ktorá prináša výsledky. Stojí pred ňou veľká výzva, ale my už teraz vieme, že ju dokáže zvládnuť,“ hovorí Miroslav Nagy, CEO & Co-founder agentúry imagons.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.