StoryEditor

Namiesto nahých žien nahí muži

12.10.2017, 09:56
Taká je nová reklama na dámske obleky.

Jesenná kampaň spoločnosti Suitstudio, ktorá predáva dámske obleky na to išla tentokrát drzo. Vysokú rýchlosť šírenia si značka zabezpečila hlavne kvôli bezbranným telám mužov. Slogan „ Neobliekame mužov“ jasne vidieť aj na reklamných fotografiách. Ide o rodovo prevrátené fotky, na ktorých sa predtým dlhodobo využívaná dámska nahota mení s pánskou. Dominantnosť ženy je neprehliadnuteľná, pričom naopak muž, je na snímkach otočený chrbtom alebo rozmazaný. V niektorých prípadoch má dokonca splývať s doplnkami ako kožušiny v izbe.

Suitstudio

Suitstudio

​​Každá žena, ktorá si môže dovoliť vlastniť chlapa, si môže dovoliť aj oblek za 600 až 800 dolárov. Sexuálne príťažlivá žena stojí vo svojom luxusnom apartmáne a pýta sa: Áno vlastním nahého chlapa. A v tomto obleku vyzerám dobre. No a čo?“  

Prítomnosť černošiek na niektorých fotkách takisto búra stereotyp. Dominantnosť modelky tmavej pleti stojacej mocne nad bielym mužským telom sa líši od tradičných gendrových zobrazení v reklame.

Suitstudio

Suitstudio

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 16:26