Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
16.10.2017, 14:51

Aróma marketing v bratislavskej MHD: Autobusy voňajú čajom a tymiánom

Bratislavská MHD sa snaží spríjemniť cestovanie návštevníkom Bratislavy.

Aróma marketing v bratislavskej MHD: Autobusy voňajú čajom a tymiánom
Zdroj: Store Media

Dopravný podnik mesta Bratislava sa snaží spríjemniť cestovanie vo svojich vozidlách a momentálne testuje arómu na autobusovej linke 61, ktorá premáva medzi hlavnou stanicou a letiskom Milana Rastislava Štefánika. Túto linku  MHD využíva najviac turistov a mesto sa snaží, aby ich v našom hlavnom meste privítalo pozitívnym zážitkom.

Autobusy sú aromatizované vôňou bieleho čaju a tymiánu.

Zdroj: pixabay

​V rannej a večernej špičke sa často stretávame s plnými autobusmi, ktoré nemusia vždy voňať príjemne. Aromamarketing dokáže potláčať pachy a zlepšiť tak  prostredie v ktorom trávime každodennú cestu v prostriedkoch hromadnej dopravy.

V autobusoch sú umiestnené 2 zariadenia, ktoré vylučujú aromatizovaný vzduch počas celého dňa. Tieto vône sú zdravotne nezávadné a úplne menia atmosféru a zážitok z cestovania.

V horúcich letných dňoch potláča aromamarketing nepríjemné pachy a zabraňuje negatívnym zážitkom, ktoré každý z nás v preplnenom autobuse už zažil. Do autobusu linky 61 nastupujú ľudia na letisku, príjemná aróma privíta turistov, ktorí prišli na Slovensko prvýkrát a rovnako víta doma Slovákov, ktorí sa práve vrátili domov.

Testovanie aromamarketingu vo svojich autobusoch realizuje DPMB v spolupráci so spoločnosťou Store Media, ktorá je zastúpením spoločnosti Scent Air na Slovensku, v ČR a Rakúsku. Scent Air je svetovou jednotou v oblasti aromamarketingu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.