Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
18.10.2017, 08:15

Agentúra roka 2017: Na čele peletónu sú štyri agentúry. Ktorá získa ocenenie Áčko?

V priebežnom hodnotení sú na prvých priečkach rebríčka MADE BY VACULIK, TRIAD, Wiktor Leo Burnett a Zaraguza.

Agentúra roka 2017: Na čele peletónu sú štyri agentúry. Ktorá získa ocenenie Áčko?
Zdroj: Stratégie

Blíži sa odovzdávanie ocenení pre najlepšiu slovenskú reklamnú agentúru, ktoré magazín Stratégie udeľuje už od roku 1999. Titul Agentúra roka a ocenenie "Áčko" si prevezme najlepšia agentúra na  slávnostnom vyhlásení 24. novembra. Predstavujeme vám agentúry, ktoré sú umiestnené v priebežnom hodnotení na prvých štyroch miestach, v abecednom poradí. 

Agentúra MADE BY VACULIK si prináša do Agentúry roka najviac bodov za kampaň Ak neprídete, skončíme v reklame, ktorú vytvorila pre Istropolitana Projekt. S kampaňou po úspechu na minuloročnom Zlatom klinci zabodovala aj na Zlatej pecke, PIAFe a Golden Hammer. Z tohtoročného Zlatého klinca si odnáša body za kampane pre Tatra banku, Dobrého Anjela alebo Kofolu. Naposledy získala agentúra ocenenie pred dvoma rokmi, predtým v roku 2006 ešte ako Vaculik Advertising.

Pre TRIAD Advertising je jednoznačne kampaňou roka 17. november pre operátora O2. Po úspechu na Zlatom klinci, z ktorého si kampaň odniesla zlato z kráľovskej kategórie Kampaň a ďalšie 4 klince, zbierala ocenenia aj na svetových festivaloch. Z Golden Hammer si odniesla Grand Prix, ďalšie ceny si odniesla aj z PIAFu, New York Festival či Cannes Lions. Pre TRIAD by bolo Áčko vôbec prvým v histórii.

Treťou agentúrou, ktorá je v priebežnom hodnotení v prvej štvorke, je Wiktor Leo Burnett. Agentúra má na konte už šesť "Áčok", čo je najviac zo všetkých reklamných agentúr, ocenenie získala aj minulý rok. V tomto roku o prvenstvo zabojuje najmä bodmi zo zahraničných súťaží za retro kampaň pre Zlatý Bažant a Periskopmi pre Slovenskú správu jaskýň.

Štvrtou agentúrou, ktorá môže získať "Áčko", je Zaraguza. Agentúra na prestížnej súťaži Euro Effie, ktorá oceňuje najefektívnejšie reklamné kampane v Európe, premenila shortlist na bronz a odnáša si 300 bodov do Agentúry roka. Po minuloročnom zlate pre šušlavého psa Kofoly priniesol tentokrát agentúre ocenenie kamarát šušlavého psa Pán Meflón. Ďalšie body do súťaže Agentúra roka si agentúra odnáša aj za kampane pre značku Semtex či Robota Eda pre Volkswagen.

Pred finálnym vyhlásením Agentúry roka sa poradie môže zmeniť. Agentúry čaká ešte vo štvrtok 19. októbra vyhlásenie výsledkov Golden Drum, kde sa bude o ocenenie uchádzať TRIAD s tromi shortlistami. Na začiatku novembra sa uzavrie aj aktuálny ročník Hodnotenia Stratégií, no o konečnom prvenstve môže, ako už veľakrát, rozhodnúť až národná súťaž efektivity v reklame EFFIE Slovakia. Vyhlasovanie jej výsledkov bude predchádzať vyhláseniu Agentúry roka. 

Okrem Agentúry roka oceňuje magazín Stratégie aj najkreatívnych ľudí z brandže. Každý rok udeľuje titul TOP creative director, TOP art director, TOP copywriter a TOP strategy director. Novinkou tohto roka je udelenie titulu TOP account director.

Štatút súťaže Agentúra roka 2017 nájdete na tomto linku.

Zdroj: Stratégie

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.