Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
20.10.2017, 12:35

Lidl uviedol vlastnú hru. Inšpiroval sa známou hrou „No počkaj!“

Hra je súčasťou aktuálnej porovnávacej kampane reťazca a jej autorom je agentúra Wiktor Leo Burnett.

Lidl uviedol vlastnú hru. Inšpiroval sa známou hrou „No počkaj!“
Zdroj: Lidl SR

„Hra vznikla pri kreovaní konceptu celej kampane Vlastné značky, na ktorú sme od začiatku nazerali komplexne a chceli sme jej hlavné posolstvo odkomunikovať rôznymi spôsobmi. Hra je povestná „čerešnička na torte",“ povedal pre Stratégie Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidl Slovenská republika
Lidl chcel, podľa jeho slov, hravou formou odprezentovať, že nie je nákupný košík ako nákupný košík - to znamená, že pri nákupe privátnych značiek v Lidli sa dá ušetriť. Inšpiráciou pre hru bola takmer 34-ročná kultová hra „No počkaj!”, ktorú každý Čecho-Slovák dobre pozná. Hlavná postavička - vlk - chytá zo štyroch poličiek kotúľajúce sa vajíčka. Lidl vajíčka vymenili za produkty a hráčovi dal do „rúk” virtuálny košík.

Zdroj: Lidl SR

​Rovnako ako za hlavnou komunikáciou kampane „Vlastné značky”, aj za hrou stojí agentúra Wiktor Leo Burnett.

A čo je cieľom hry? Tak ako pri skutočnej návšteve predajne, tak aj v hre Lidla si ľudia sami môžu vybrať, čo kúpia. „My im v hre ponúkame vždy dva produkty, z ktorých oba chutia výborne, rozdiel je však v cene. Cieľom bolo podporiť túto komunikáciu a takisto aj dostávať privátne značky viac do povedomia,“ približuje Tomáš Bezák.

Hra je komunikovaná prostredníctvom web stránok reťazca a sociálnych sietí.

Od štartu hry (17. október 2017) sa do nej zapojili, podľa slov Tomáša Bezáka, tisíce hráčov. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.