Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
23.10.2017, 12:16

Pivo s názvom Responsibly, rozprávky pre starších či live chaty. Toto upútalo porotu na súťaži Golden Drum

Tieto reklamy získali najvyššie ocenenia.

Pivo s názvom Responsibly, rozprávky pre starších či live chaty. Toto upútalo porotu na súťaži Golden Drum
Zdroj: Youtube

RESPONSIBLY THE BEER

Novinka, ktorú predstavil malý pivovar z Londýna, dokáže konkurovať väčším značkám vďaka šikovnej slovnej hračke. Spoločnosť UBREW pomenovala svoje pivo RESPONSIBLY (čo v preklade znamená zodpovedne). Nové pivo s nízkym obsahom alkoholu vyzýva ľudí aby pili zodpovedne. To sa týka aj značky piva, aj správania.  

Pán predstavujúci pivo v spotoch hovorí o tom, že ostatné, celosvetovo známe značky piva nabádajú ľudí aby pili zodpovedne a tým robia reklamu pivu od UBREW.

Klient: UBREW

Agentúra: McCann Wordlgroup Italy a Craft London

Ocenenie: Grand Prix ( Integrated, Media), Golden Drum ( Public relations)

THE BEDTIME STORYTELLERS

Telekomunikačná spoločnosť A1 v Slovinsku vymyslela pekný spôsob, ako spojiť seniorov s okolitým svetom. Problémom je, že počet starých ľudí žijúcich v domovoch sa stále zvyšuje.

Spustili celoštátny program, ktorý poskytol seniorom v domoch dôchodcov príležitosť znovu sa pripojiť k vonkajšiemu svetu tým, že sa stal exkluzívnym Bedtime Storyteller. Čítaním a nahrávaním unikátnych rozprávok vytvorili rozsiahlu knižnicu nahrávok, ktorá je priamo uvedená na špeciálnej webovej stránke. Podporili tým medzigeneračnú spoluprácu a získali si uznanie hlavne detí, ktoré si ich hlasy obľúbili.

Klient: A1 Slovinsko

Agentúra: GREY

Ocenenie: Grand Prix ( Activation programme), Golden Drum (Digital), Silver Drum( Branded content and entertainment)

LIVE. FROM A DIFFERENT WORLD

Pri pohľade na realitu života v Rumunsku, sa spoločnosť Vodafone rozhodla využiť jej pomyselné rozdelenie. Jedno Rumusko je podľa spoločnosti mestské, to znamená moderné, plné mladých ľudí, ale stráca dotyk so zakorenenými zvykmi. Druhé Rumunsko je staré, ale naopak plné tradícii a starších inšpiratívnych ľudí, ktorí dostali ocenenie od UNESCA ako „živé ľudské poklady“.

Spoločnosť preto spustila Facebook Live chaty, kde sa pripojilo niekoľko tisíc ľudí. 

Klient: Vodafone Romania

Agentúra: McCann Worldgroup Romania a MEC Global

Ocenenie: Grand Prix ( Capture use of local spirit)

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.