Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
30.10.2017, 16:32

Halloween v reklamách. Mars so sériou hororov a Burger King už tradične rozdáva zadarmo

Takto vyzerajú strašidelné reklamy, ktoré stoja za pozretie.

Halloween v reklamách. Mars so sériou hororov a Burger King už tradične rozdáva zadarmo

Burger King prináša rovno dve reklamy s Hallowenskou tematikou.

„Scary Night Clown“

BK ponúka Whopper zadarmo, ak do jednej z piatich amerických pobočiek prídete 31. októbra preoblečený za klauna. Strašidelného samozrejme. Inšpirovať sa môžete spotom, ktorý ich ponúka hneď niekoľko.

„Zombie Whopper“

Vo Francúzsku stavili na zombíkov. Ktokoľvek s dokladom o predošlej kúpe hamburgera dostane ďalší zadarmo. Dokáže teda ten starý vzkriesiť tak, ako to dokážu zombie. Kreatívna agentúra Buzzman reklamu okomentovala slovami: „ Prvý Whopper, ktorý sa vráti do života po tom, ako bol zjedený.“

Možno ste už zachytili zaujímavú sériu štyroch reklám pod názvom „Bite Size Horror“. Kampaň bola vytvorená agentúrou Fox Networks, ktorá nakrútila sériu dvojminútových strašidelných príbehov. Každý príbeh prináša iná značka zo sladkostí spoločnosti Mars. Autentické na spotoch je, že produkt v spote nezohráva žiadnu úlohu. Jeho názov odznie len za začiatku a logo sa objaví na konci videa.

Prvá z nich je hallowenska Skittels reklama- Poschodie 9.5. Žena sa po celom dni v práci vyberie domov, nastúpi do výťahu a tam to začína. Dostane sa na medziposchodie, na ktorom ju čaká spoločnosť.

Druhú reklamu predstavili cukríky M & M. „Cesta“ je ďalším hororovým zážitkom. V spote sa otec s dvomi dcérami dostanú na cestu, ktorá je známa tým, že tam umrel jeden cyklista.

Starburst v hororovej reklame nahradí malého chlapca strašidelnou postavou, ktorá je identická s chlapcovým výzorom. Keď sa chlapec chce vrátiť domov, nedokáže sa dostať dovnútra.

Posledný príbeh s názvom „Živá návnada“  sa odohráva pri rybačke. Snickers myslel na to, ako sa cíti ryba, keď sa ju niekto snaží uloviť. V spote ako návnadu použije nápoj, na ktorý sa chytí rybár. Pozrite, čo sa s ním stane.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.