Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
31.10.2017, 12:54

Marián Čekovský láka ľudí do práce. V náborovej kampani pre NN Životnú poisťovňu

Kampaň vytvorila agentúra Respect APP.

Marián Čekovský láka ľudí do práce. V náborovej kampani pre NN Životnú poisťovňu
Zdroj: archív

Životná poisťovňa NN má dlhodobý problém s náborom nových poradcov. To bol dôvod pre vznik náborovej kampane, ktorej tvárou sa stal Marián Čekovský. "Našou úlohou bolo vytvoriť online náborovú kampaň, ktorá zaujme potenciálnych budúcich NN poradcov," hovorí Katarína  Adamkovič z agentúry Respect APP.

"Keďže NN poradcovia musia vedieť komunikovať verbálne aj neverbálne, vytvorili sme webstránku s testom, vďaka ktorému si mohli ľudia svoje neverbálne schopnosti preveriť. Zvolili sme zábavnú formu so známou tvárou, ktorá pritiahla potenciálnych záujemcov, a získali sme tak viacero relevantných kontaktov."  Kampaň testovala potenciálnych uchádzačov, ako vedia čítať z tváre. A to nie z hocikoho tváre, ale z tváre Mariána "Čekyho".

Záujemcovia o prácu prechádzali postupne testom, v ktorom na základe Čekovského výrazu tváre mali odhadnúť 

Prvá vlna kampane vznikla ešte v máji, v novembri odštartuje už tretia vlna kampane. Pričom už pri prvých dvoch pomohla kampaň NN Životnej poisťovni zvýšiť počet kontaktov na potenciálnych zamestnancov, ale aj znížiť celkový náklad za získanie jedného kontaktu.

Vizitka kampane:

Názov kampane: Čítaj mi z tváre
Klient: NN Životná poisťovňa Slovensko
Reklamná agentúra: Respect APP
Kreatívny riaditeľ: Lenka Slovák Bónová
Art director: Csilla Polák
Copywriter: Lenka Slovák Bónová, Mirka Tibenská
Account: Romana Otočková, Jakub Hanic
Použité médiá: online
Mediálna agentúra:  METS Slovakia
Termín nasadenia: 2017
Produkcia online spotu: Hitchhiker Films
Réžia: Daniel Rihák

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.