Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
02.11.2017, 10:26

HODNOTENIE STRATÉGIÍ: Kampaňou mesiaca je Hurbanovský centimeter od agentúry Wiktor Leo Burnett

Septembrové Hodnotenie prinieslo zaujímavé práce v rôznych kategóriách.

HODNOTENIE STRATÉGIÍ: Kampaňou mesiaca je Hurbanovský centimeter od agentúry Wiktor Leo Burnett
Zdroj: Wiktor Leo Burnett

V septembrovom Hodnotení Stratégií sa stala Agentúrou mesiaca Zaraguza. Získala 59,33 bodu. Vydarila sa im práca pre Slovenskú sporiteľňu - cieľom bolo poraziť Hamšíka v žonglovaní s loptou cez skrytú aplikáciu na Messengeri. Hodnotiaci tiež ocenili kampaň Universe of Well Being spoločnosti HB Reavis, v ktorej sa značka prezentovala ako developer s výnimočným prístupom k pracovným priestorom. Fenomén internetu vlak-bus-shopping využila agentúra Mark BBDO a priniesla tým spoločnosti Fernet Stock Citrus zaujímavý reach na Facebooku. V septembri odštartovala komunikáciu aj „Poštovka“, ktorej kampaň bodovala vo viacerých kategóriách.  

Kategória: Online kampaň

Hurbanovský centimeter

Sladovňa v Hurbanove oslavovala 50 rokov. Agentúra pripravila microsite, na ktorej si ľudia mohli kúpiť kúsok hurbanovského poľa za Facebook share, a na ňom vypestovať jačmeň potrebný na výrobu fľašky piva. Tú potom dostali domov s personalizovanou etiketou. Fanúšikovia sa o svoj jačmeň starali aj tak, že klikaním rozháňali mračná, jačmeňu mohli zahrať song na rozveselenie podľa vlastného vkusu a ochraňovali ho aj pred napadnutím škodcami.

Počet bodov agentúry: 7,25
Počet bodov zadávatelia: 8,00
Klient: Zlatý Bažant
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative director: Štefan Andrejco
Art director: Magdaléna Kunská
Copywriter: Lenka Palečková
Account manageri: Anastasiya Kazmiruk, Lukáš Hošták

Kategória: TV spot

Presvedčíme hlavu aj srdce

Poštová banka pokračuje v repozicioningu a v novej kampani s ponukou úveru na bývanie presviedča ľudí v dvoch TV spotoch o najnižšom úroku na trhu srdcom a napätím. V zmenenom komunikačnom dizajne banky sú aj „speech bubbles“ a nový „tone of voice“. Kampaň bodovala aj v ďalších kategóriách – v Printe sa umiestnila na prvej priečke s priemernou známkou 5,25 bodu od agentúr a 4,00 od zadávateľov, z kategórie OOH si odniesla 4,25 bodu od agentúr a rovnako 4 body od zadávateľov.

Počet bodov agentúry: 5,75
Počet bodov zadávatelia: 5,67
Klient: Poštová banka
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative director: Martin Keder
Art directori: Martina Mihálová, Lukáš Karásek
Strategy director: Vladimír Lefík
Copywriteri: Martin Keder, Bianka Dingová
Account manageri: Juraj Výboch, Kamila Žitňanská

Kategória: Online video

O 5 percent lepší život

Zadaním klienta bolo vytvoriť atraktívny obsah pre sociálne siete O2 a magazín O2 – Sóda, ktorý by prepojil populárnu tému s využívaním dát a mobilných aplikácií. Seriál o vedeckopopulárnych témach aplikuje do praxe Samo Trnka. Prihlásené video Pijete kávu správne? malo viac ako pol milióna videní, viac ako 1 000 zdieľaní a vyše 5 000 interakcií.

Počet bodov agentúry: 5,60
Počet bodov zadávatelia: 6,33
Klient: O2
Agentúra: LUKASH
Creative director: Miro Šifra
Art director: Lukáš Kodoň
Strategy director: Miro Šifra
Copywriter: Miro Šifra
Account manager: Lukáš Kodoň

Kategória: Online kampaň

Universe of Well-Being

Spoločnosť vytvorila fiktívny vesmír kvalitného života (Universe of Well-Being), kde sú faktory, ktoré ovplyvňujú zdravie, zastúpené planétami. Jednoduchou a hravou formou tak edukuje ľudí v zložitej téme. Kampaň je nasadená v piatich krajinách a HB Reavis sa aj vďaka nej stáva v očiach ľudí prozákaznícky orientovanou firmou. Na tejto myšlienke postavila agentúra MUW SAATCHI & SAATCHI svoj televízny spot.

Počet bodov agentúry: 5,60
Počet bodov zadávatelia: 4,00
Klient: HB REAVIS
Agentúra: Diorama
Creative director: Martin Holík
Art directori: Tomáš Doležal, Oliver Turčan, Jakub Otčenáš
Strategy directori: Peter Galko, Jakub Otčenáš
Copywriter: Martin Holík
Account manager: Michaela Martonová

Kategória: Mobile & Apps

Poraz Hamšíka cez Messenger

Slovenská sporiteľňa ako partner Slovenského futbalového zväzu pravidelne dáva fanúšikom možnosť získať vo facebookových súťažiach lístky na zápasy reprezentácie. Tentoraz to chcela urobiť originálnejšie, preto využila skrytú hru v aplikácii Messenger a vytvorila výzvu – Poraz Hamšíka a vyhraj lístky na futbal. Agentúra využila ako prvá takúto mechaniku pre FB súťaž. Práca sa umiestnila na prvom mieste aj v kategórii Social.

Počet bodov agentúry: 5,25
Počet bodov zadávatelia: 6,33
Klient: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: Zaraguza
Creative directori: Jaroslav Vígh, Milan Malý
Art directori: Andrej Nemček, Milan Malý
Copywriter: Jaroslav Vígh
Account manager: Bianka Tóth

Kategória: Social

Waiting for vlak bus

Agentúra pohotovo siahla po aktuálnej téme novej banskobystrickej stanice so zvláštnym názvom Terminal Vlak-Bus-Shopping, ktorá sa stala terčom mnohých vtipov. Rýchla reakcia ľudí pobavila a dokonca získala pozornosť aj samotnej „obete“ vtipu. Post je ďalším dôkazom, že v rámci konceptu s trápnymi citrónmi sa dá s humorom reagovať na čokoľvek.

Zdroj: Mark BBDO
Zdroj: Mark BBDO

Počet bodov agentúry: 5,50
Počet bodov zadávatelia: 6,00
Klient: Fernet Stock
Agentúra: Mark BBDO
Creative director: Vlado Slivka
Art director: Marek Sivy
Copywriter: Michal Roháček
Account manager: Kristína Halová

Všetky septembrové práce aj s bodovým ohodnotením od porotcov si môžete pozrieť na webe Stratégií.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.