Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
04.11.2017, 14:22

Snickers na pár minút zmenil vysielanie televízneho kanálu. Kvôli kampani

Mladistvý TV kanál DAVE sa zmenil na nudného RUPERTA.

Snickers na pár minút zmenil vysielanie televízneho kanálu. Kvôli kampani
Zdroj: Youtube

Snickers pokračuje so svojím dlhodobým mottom: „Keď si hladný, nie si to ty“. Tentokrát to však posunul na najvyšší možný level spomedzi doposiaľ odprezentovaných kampaní.

Americký TV kanál DAVE sa zmenil v čase 15:28 ( čas, kedy podľa Snickersu dostávaš chuť na sladké) na nudný kanál RUPERT. Teenagerský kanál plný zábavy, športu a mladistvých programov sa zmenil na nezáživný, ktorý vysielal šampionáty v šachu, alebo prehliadku múzea.

Zdroj: Adweek

​Keď nastal čas „premeny“ vysielacieho programu, zmenili sa aj témy uverejňované na sociálnych sieťach a samozrejme aj recepčná v televízii DAVE. Zo všetkých možných strán sa fanúšikom namiesto klasického zábavného DAVA prihováral otrasný RUPERT.

Po tom, ako skončilo toto bláznovstvo, zobrazila sa farebná obrazovka, na ktorej bola tyčinka Snickers a slogan „Keď si hladný, nie si to ty.“ Hneď po tom nasledoval list s ospravedlnením cielený na divákov TV DAVE. Snickers sľúbil, že sa to viac nebude opakovať a dá si záležať na tom, aby DAVE zostal DAVE-om.

Kampaň zastrešovala kreatívna agentúra AMV BBDO.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.