StoryEditor

Snickers na pár minút zmenil vysielanie televízneho kanálu. Kvôli kampani

04.11.2017, 13:22
Autor:
pzpz
Mladistvý TV kanál DAVE sa zmenil na nudného RUPERTA.

Snickers pokračuje so svojím dlhodobým mottom: „Keď si hladný, nie si to ty“. Tentokrát to však posunul na najvyšší možný level spomedzi doposiaľ odprezentovaných kampaní.

Americký TV kanál DAVE sa zmenil v čase 15:28 ( čas, kedy podľa Snickersu dostávaš chuť na sladké) na nudný kanál RUPERT. Teenagerský kanál plný zábavy, športu a mladistvých programov sa zmenil na nezáživný, ktorý vysielal šampionáty v šachu, alebo prehliadku múzea.

Adweek

​Keď nastal čas „premeny“ vysielacieho programu, zmenili sa aj témy uverejňované na sociálnych sieťach a samozrejme aj recepčná v televízii DAVE. Zo všetkých možných strán sa fanúšikom namiesto klasického zábavného DAVA prihováral otrasný RUPERT.

Po tom, ako skončilo toto bláznovstvo, zobrazila sa farebná obrazovka, na ktorej bola tyčinka Snickers a slogan „Keď si hladný, nie si to ty.“ Hneď po tom nasledoval list s ospravedlnením cielený na divákov TV DAVE. Snickers sľúbil, že sa to viac nebude opakovať a dá si záležať na tom, aby DAVE zostal DAVE-om.

Kampaň zastrešovala kreatívna agentúra AMV BBDO.

01 - Modified: 2018-09-03 09:20:13 - Feat.: - Title: Elton John účastníkom rapového battle? V Snickers reklame áno 02 - Modified: 2017-10-30 15:02:32 - Feat.: - Title: Halloween v reklamách. Mars so sériou hororov a Burger King už tradične rozdáva zadarmo 03 - Modified: 2018-07-06 19:19:43 - Feat.: - Title: Snickers vytvára VIP skupiny fanúšikov. Prečo sa mu to oplatí? (case study)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 21:57