Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
06.11.2017, 11:28

Tesco mobile prináša na Vianoce Týždňovku

Správu sme aktualizovali o nový spot. Pozrite si ho v predpremiére. Kampaň pripravila agentúra Istropolitana Ogilvy.

Tesco mobile prináša na Vianoce Týždňovku

Mobilný operátor Tesco mobile prináša svojim zákazníkom nový balíček Týždňovka. Kampaň pripravila agentúra Istropolitana Ogilvy. TV spot  - typicky vianočný – bude uvedený v stredu.

Aktualizované o nový TV spot, v predpremiére u nás:

„Týždňovka predstavuje najdostupnejšiu ponuku bezstarostných volaní a SMS nielen na trhu predplatených kariet, ale aj voči konkurenčným programom na faktúru. Ak práve máte poruke pár eur, využijete Týždňovku a nestaráte sa, koľko voláte či esemeskujete. Ak ich nemáte, jednoducho voláte za fantastických 3,9 centa za minútu. Vždy tak máte istotu, že voláte za najvýhodnejšiu cenu bez podmienok,“ uviedol Alexander Vlčko, marketingový manažér Tesco mobile.

Vizitka kampane - Tesco mobile - Týždňovka

Timing kampane: 8. november – 24. december 2017
Posolstvo kampane: Možno niekedy neviete, čo všetko sa deje okolo vás, ale vždy viete, že s Tesco mobile voláte najvýhodnejšie bez podmienok.
Mediálne nasadenie: TV, online, sponsoring, social media, advertorials
Autor kampane/reklamná agentúra: Rado Olos / Istropolitana Ogilvy 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.