Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
10.11.2017, 10:14

Vianočná reklama, ktorá je iná ako ostatné

Spoločnosť Penny ukazuje aj tú bolestivejšiu súčasť Vianoc.

Vianočná reklama, ktorá je iná ako ostatné
Zdroj: Youtube

Nie je pravidlom, že všetky vianočné reklamy musia byť veselé, farebné a s podmazon sviatočnej hudby. Sieť supermarketov Penny na to išla inak. Ukázala ľuďom, že sviatky sú pre viacerých aj bolestivým obdobím z rôznych dôvodov.

V tejto konkrétne sa opiera o bolesť, ktorú dokážu spôsobiť rodinné vzťahy. Nemecká agentúra Serviceplan sa rozhodla využiť práve takúto myšlienku.

V hlavnej úlohe je matka, ktorá sa vydáva na neľahkú cestu za svojou dcérou, s cieľom napraviť ich vzťah. Jej „cesta“ k zmiereniu, ako ukazuje spot, nie je ľahká a trvá niekoľko rokov. To sme si mohli všimnúť pri pohľade na tehotenské bruško dcéry a na konci videa, kde stojí už malé dievčatko.

Spotom je odovzdaný jasný message: „Sú Vianoce. Čas na zmierenie.“

Podobnú myšlienku mala aj minuloročná reklama od EDEKY. Ak ste zabudli, pripomeňte si ju.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.