StoryEditor

Vianočná reklama, ktorá je iná ako ostatné

10.11.2017, 09:14
Autor:
pzpz
Spoločnosť Penny ukazuje aj tú bolestivejšiu súčasť Vianoc.

Nie je pravidlom, že všetky vianočné reklamy musia byť veselé, farebné a s podmazon sviatočnej hudby. Sieť supermarketov Penny na to išla inak. Ukázala ľuďom, že sviatky sú pre viacerých aj bolestivým obdobím z rôznych dôvodov.

V tejto konkrétne sa opiera o bolesť, ktorú dokážu spôsobiť rodinné vzťahy. Nemecká agentúra Serviceplan sa rozhodla využiť práve takúto myšlienku.

V hlavnej úlohe je matka, ktorá sa vydáva na neľahkú cestu za svojou dcérou, s cieľom napraviť ich vzťah. Jej „cesta“ k zmiereniu, ako ukazuje spot, nie je ľahká a trvá niekoľko rokov. To sme si mohli všimnúť pri pohľade na tehotenské bruško dcéry a na konci videa, kde stojí už malé dievčatko.

Spotom je odovzdaný jasný message: „Sú Vianoce. Čas na zmierenie.“

Podobnú myšlienku mala aj minuloročná reklama od EDEKY. Ak ste zabudli, pripomeňte si ju.

01 - Modified: 2023-11-06 16:25:46 - Feat.: - Title: Prvá medzinárodná vianočná kampaň Lidla s medvedíkom čistotným v hlavnej úlohe 02 - Modified: 2022-12-07 08:32:51 - Feat.: - Title: Raiffeisen banka má medzinárodnú vianočnú kampaň. V tendri uspela agentúra THIS IS LOCCO 03 - Modified: 2022-11-24 11:39:02 - Feat.: - Title: S vianočnými reklamami sa roztrhlo vrece. COOP Jednota povie o Vianociach konečne pravdu 04 - Modified: 2022-11-24 11:23:02 - Feat.: - Title: Legendárna reklama Kofoly je späť. Predstavuje limitovanú edíciu s prekvapivou príchuťou 05 - Modified: 2022-11-08 07:45:01 - Feat.: - Title: Uistite sa, že sa vaši blízki majú dobre, odporúča Deutsche Telekom vo vianočnom spote
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 15:54