youtube.com
StoryEditor

PR.Konektor má shortlist na European Excellence Awards

14.11.2017, 08:28
Autor:
TSTS
Letná česko-slovenská kampaň „Pridaj sa k nám“, fokusovaná na mileniálov, sa dostala medzi najlepšie práce v regionálnej kategórii (ČR, SR, HUN, SLO).

Ako informovala agentúra PR.Konektor, kampaň propagujúca čokoládové tyčinky Milka Oreo, Nussini a Tender a ich špecifické vlastnosti oslovila mileniálov cez viaceré, pre nich typické kanály. Známi českí a slovenskí youtuberi Lucypug, Kovy a Housebox vytvorili sériu videí s vzájomnými adrenalínovými výzvami, ktoré zaznamenali spolu viac ako 2,63 milióna videní a viac ako 155 000 likeov. Výzvy pokračovali i v slovenskej časti kampane v spolupráci s Europou2, kde sa do kampane zapojil moderátor Šorty. Na mileniálskych portáloch Refresher.sk a Noizz.sk dominoval natívny lifestylový obsah.

Kampaň Pridaj sa k nám vznikla spoluprácou agentúr v skupine Konektor – okrem PR.Konektoru sa na nej podieľal aj Konektor Social, The Hive a mediálna agentúra Carat.

01 - Modified: 2016-07-11 11:01:28 - Feat.: - Title: Reťazec Billa mení PR agentúru
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 05:37