Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
15.11.2017, 12:11

Epica Awards 2017: Známe sú prvé výsledky. Tri slovenské agentúry získali ocenenia

Slovenské agentúry získali tri striebrá a jeden bronz. Držiteľov Grand Prix a zlatých ocenení spoznáme vo štvrtok večer.

Epica Awards 2017: Známe sú prvé výsledky. Tri slovenské agentúry získali ocenenia
Zdroj: Archív Stratégie

Medzinárodná súťaž Epica Awards, kde ceny za kreativitu v reklame udeľujú médiá a porotcami sú šéfredaktori z viac než 40 svetových časopisov a webov o reklame, zverejnila prvé výsledky. Známe sú agentúry, ktoré získali strieborné a bronzové ocenenia. Agentúry, ktoré si odnesú Grand Prix a zlaté ocenenia, spoznáme na galavečere vo štvrtok 16. novembra, kde im budú aj slávnostne odovzdané ceny.

Na shortlist sa tento rok prebojovali štyri slovenské agentúry - Effectivity POWERED BY PUBLICIS, JANDL, marketing a reklama, TRIAD Advertising a Zaraguza. Známe sú už prvé výsledky - Effectivity, Jandl a Triad premenili shortlisty na na striebrá a bronz. 

Dve striebrá si odnáša TRIAD Advertising za kampaň 17. november pre klienta O2. Zabodoval v dvoch kategóriách (Media Innovation a Mobile Campaigns). Kampaň si už pozbierala viaceré ocenenia na Zlatom Klinci aj na zahraničných súťažiach PIAF, NY Festival, Cannes Lions, Golden Hummer a Golden Drum. 

Vizitka kampane:
Agentúra: TRIAD Advertising
Zadávateľ: O2 Slovakia
Creative Director: Martin Woska
Copywriter: Roman Hríbik, Vlado Kurek, Matúš Priehoda
Art Director: Tomáš Bánik
Programátor: Matej Minár, Roman Janajev

Agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS premenila shortlist na striebro v kategórii Film s projektom Na konci evolúcie nie je krása pre EKOTOPFILM. Táto práca sa dostala na shortlist aj v dvoch kategóriách aj na Golden Drum, na ocenenie ich však nepremenila.

Vizitka kampane:
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Zadávateľ: EKOTOPFILM
Creative Director: Peter Rajčák
Copywriter: Peter Rajčák, Katka Noskajová, Soňa Podstupková
Art Director: Štefan Hellvis Klučka, Denisa Pajkošová, Jonáš Karásek
Produkčná spoločnosť: Gun Powder
Režisér: Jonáš Karásek

Treťou slovenskou agentúrou, ktorá získala ocenenie, je JANDL, marketing a reklama. Na bronzové ocenenie premenila shortlist za prácou Homeless at Home pre neziskovú organizáciu Beneva Foundation.

Zdroj: Beneva
Zdroj: Beneva
Vizitka kampane:
Agentúra: JANDL, marketing a reklama
Creative Director: Bernd Fliesser, Alexandru Strimbeanu
Copywriter: Karla Calheiros
Art Director: Pavel Gajdos, Bob Toma
Fotograf: Ricardo Salamanca
Produkčná spoločnosť: Salamágica

O súťaži:

Epica Awards je medzinárodná súťaž kreativity založená v roku 1987, ktorej práce hodnotí porota z celého sveta. Odborná porota sa skladá z novinárov pracujúcich v oblasti reklamy a marketingu, medzi ktorých patria aj zástupcovia zo Stratégií. Zo slovenských médií je exkluzívnym partnerom a členom poroty Magazín Stratégie, už od roku 1996. 

Prihlásené práce porota posudzuje na základe dvoch kritérií - originality kreatívneho nápadu a kvality prevedenia. Výnimku tvorí kategória Craft & Imagery, kde sa zohľadňuje len exekúcia. Víťazi každého ročníka sú spolu s najlepšími prácami zaradení do exkluzívnej publikácie Epica Book - štyristostranovej biblie tvorivej inšpirácie, ktorá je distribuovaná do celej Európy. Všetky prihlásené práce organizátori po skončení súťaže venujú Múzeu reklamy v Louvri.

Výsledky Epica Awards sa započítavajú do Agentúry roka, súťaže magazínu Stratégie, ktorá oceňuje od roku 1999 najlepšie reklamné agentúry a kreatívne osobnosti slovenského trhu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.