Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
17.11.2017, 11:09

Martina Hrivnáková: Nesmiete mať strach ani predsudky

Predstavujeme nominovaných na ocenenie Marketér roka: Martina Hrivnáková, riaditeľka korporátnej a marketingovej komunikácie VÚB banka.

Martina Hrivnáková: Nesmiete mať strach ani predsudky
Zdroj: Archív Stratégie

Ako vnímate vašu nomináciu na ocenenie Marketér roka, ktoré po prvýkrát tento rok vyhlásilo združenie Ľudia z marketingu?

Nomináciu vnímam ako ocenenie mojej práce, ktorú mám veľmi rada, a zároveň príjemné zistenie, že je to vidno.

Komu inému by ste dopriali ocenenie Marketér roka za rok 2017?

Myslím si, že by si ju zaslúžilo veľa ľudí, ktorí majú marketing radi a nepovažujú ho za nadávku, ale za  serióznu kreatívnu biznisovú oblasť. Na Slovensku je veľa marketérov a ja dúfam, že takáto iniciatíva ich povzbudí byť ešte viac viditeľní. To je moje želanie .

Čo sa vám v tomto roku podarilo v oblasti marketingu dosiahnuť, na čo ste vy osobne najviac hrdá?

Tento rok bol v mnohých ohľadoch pre mňa dobrým rokom. Práca pre firmu, ktorá má stále energiu sa zlepšovať a chuť byť úspešná a zodpovedná k svojmu okoliu, je pre mňa zdrojom hrdosti a tiež dobrý team ľudí okolo mňa nielen v marketingu, ale naprieč spoločnosťou. Hrdá sa som na všetku našu komunikáciu v oblasti produktov a výsledky, ktoré dosahuje, a zároveň aj na veľa vecí v brandovej komunikácii. Zmenu grafického štýlu i partnerstvá s Dobrým Anjelom, kde sme oslávili 10 rokov, alebo s Grape festivalom či Bielou nocou, alebo aj novú veľkú spoluprácu, ktorú nastavujeme s Novou Cvernovkou.

Akú dobrú radu alebo odporúčanie by ste dali kolegom z marketingu, ktorí pracujú na strane zadávateľov?

Aby mali stále čas čítať, sledovať filmy, stretávať sa s priateľmi, chodiť na výstavy a cestovať. Jednoducho čerpať inšpiráciu všade okolo, pretože marketing je disciplína, ktorá vyžaduje kreativitu a tá musí jednoducho dostať najesť, lebo inak ľahko môžete skĺznuť do rutiny a čerpať iba z podstaty a skúseností. Nemať strach a predsudky.

Kde a ako čerpáte inšpiráciu pre svoju prácu marketéra?

Kde sa dá a neustále a rada.

BIO

Martina Hrivnáková zastávala niekoľko kľúčových riadiacich pozícií. V 90-tych rokoch pôsobila viac ako 10 rokov v top manažmente pražskej reklamnej agentúry MARK BBDO, neskôr tri roky viedla odbor korporátnej a marketingovej komunikácie VÚB banky a od roku 2007 do marca 2011 bola výkonnou riaditeľkou pre komunikáciu v Telefónica O2 Slovensko. Krátko pôsobila aj ako riaditeľka Centra marketingu TV Markíza, odkiaľ zamierila opäť do bankovníctva a šéfovala marketingu v Sberbank. Do VÚB sa vrátila v auguste 2014.

Dôvody nominácie

Na ocenenie Marketér roka, ktoré vyhlásilo združenie Ľudia z marketingu, je nominovaná za posun značky VÚB k modernosti a relevantnosti. Pod jej vedením banka dokázala úspešne zmeniť spotrebiteľsky mimoriadne obľúbený komunikačný koncept „Lepičov“ za nový, v hlavnej úlohe s Petrou Polnišovou. S polovičným mediálnym rozpočtom sa vďaka tomu podarilo VÚB predbehnúť najväčšieho spendera v spontánnej znalosti o viac ako 50%. 

Pripravil: Marek Kopča, Ľudia z marketingu, o.z.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.